نسخه چاپی

باطبی؛ جدیدترین اخراجی VOA

احمد باطبی، از برنامه‌سازان صدای آمریكا نیز به قطار اخراجی‌های صدای آمریكا پیوست. سایت رادیوكوچه نوشت: در ادامه پایان همكاری چند روزنامه‌نگار در ماه‌های گذشته با صدای آمریكا، احمد باطبی، روزنامه‌نگار و برنامه‌ساز این رسانه نیز روز پنجشنبه 14 مارس به همكاری خود با صدای آمریكا پایان داد. این سایت ادامه داد: «وی طی نامه‌ای رسمی به خانم درخشش و آقای اوتول از مدیران بخش فارسی به این همكاری خاتمه داد».



احمد باطبی، از برنامه‌سازان صدای آمریکا نیز به قطار اخراجی‌های صدای آمریکا پیوست. سایت رادیوکوچه نوشت: در ادامه پایان همکاری چند روزنامه‌نگار در ماه‌های گذشته با صدای آمریکا، احمد باطبی، روزنامه‌نگار و برنامه‌ساز این رسانه نیز روز پنجشنبه 14 مارس به همکاری خود با صدای آمریکا پایان داد. این سایت ادامه داد: «وی طی نامه‌ای رسمی به خانم درخشش و آقای اوتول از مدیران بخش فارسی به این همکاری خاتمه داد».

پیرو استعفای این روزنامه‌نگار و فعال سیاسی، رادیوکوچه طی تماس با وی علت این استعفا را جویا شد اما باطبی ضمن تایید این خبر درباره علت استعفا اشاره کرد: به دلیل رعایت مسائل حرفه‌ای مایل به هیچ اظهاری درباره محل کار سابقم نیستم اما در صورت ضرورت و درخواست حاضر به توضیح به کنگره درباره دلیل‌های استعفا از این رسانه خواهم بود. پیش از این رودابه بختیار و همچنین کاوه باسمنجی، سردبیر صدای آمریکا به همکاری خود با این رسانه پایان داده بودند. در تازه‌ترین رخداد نیز همکاری محمدرضا شاهید، خبرنگار صدای آمریکا در فرانسه با این رسانه قطع شد.

۱۳۹۱/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...