نسخه چاپی

سارا پالین اوباما را دروغگو خطاب كرد

فرماندار سابق آلاسكا و نامزد معاونت ریاست‌ جمهوری آمریكا در انتخابات ۲۰۰۸ طی یك سخنرانی در واشنگتن با اشاره به وعده‌های عمل نشده «باراك اوباما»، او را دروغگو خواند.


به گزارش نما به نقل از خبرگزاری رویترز، «سارا پالین»، نامزد سمت معاونت ریاست‌‌ جمهوری آمریکا در انتخابات 2008، در سخنرانی خود در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران در نزدیکی واشنگتن، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا را یک دروغگو خطاب کرد.

این فرماندار سابق آلاسکا تصریح کرد: باراک اوباما وعده شفاف‌ترین دولت تاریخ آمریکا را مطرح کرده بود. باراک اوباما، تو دروغ گفتی.

پالین در واقع خط مشی یکی دیگر از اعضای جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا را طی کرد که در طول یک سخنرانی برای کنگره در سال 2009، بر سر اوباما فریاد زد و او را به دروغگویی درباره خدمات درمانی برای مهاجران غیرقانونی متهم کرد.

حاضرین در سخنرانی پالین پس از شنیدن اظهاراتش درباره اوباما برای او دست زدند و این فرماندار سابق آلاسکا، طرح‌های اوباما برای وضع قوانین کنترل سلاح از طریق کنگره را هدف گرفت و گفت: خواستار بررسی پیشینه افراد هستی؟ پیشنهاد شیکی است آقای رئیس جمهور. بهتر نیست از خودتان شروع کنیم.

پالین از جمهوری‌خواهان خواست تا به قوانین محافظه‌کاران تکیه کنند زیرا درس‌هایی از پیروزی اوباما در انتخابات 2012 بر میت‌ رامنی یاد گرفته‌اند.

۱۳۹۱/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...