نسخه چاپی

قیمت انواع سكه، ارز و طلا

قیمت انواع سكه، ارز و طلا در بازار آزاد همچنان روند نزولی دارد.

به گزارش نمابه نقل از واحد مرکزی خبر، هر دلار آمریکا امروز در صرافی ها سه هزار و ۲۷۰ تومان خریداری و سه هزار و ۳۲۰ تومان فروخته شد که در مقایسه با روز کاری گذاشته ۵۰ و نسبت به هفته پیش حدود ۱۸۰ تومان کاهش نشان می دهد.

هر یورو نیز در همین ساعت با ۳۰ تومان کاهش نسبت به پنجشنبه ۲۴ اسفند و ۲۱۰ تومان کاهش در مقایسه با هفته پیش ، چهار هزار و ۴۰۰ تومان خریداری و چهار هزار و ۴۷۰ تومان فروخته شد. هر پوند انگلیس نیز امروز چهار هزار و ۹۵۰ تومان خریداری و پنج هزار و ۱۵۰ تومان فروخته شد که در مقایسه با پریروز۵۰ تومان و نسبت به هفته پیش ۲۵۰ تومان کاهش داشت. قیمت فروش هر دلار کانادا ، سه هزار و ۳۵۰ تومان ، ریال عربستان ۹۴۰ ، درهم امارات ۹۲۰ ، ین ژاپن ۳۳۵ و لیر ترکیه هزار و ۹۴۰ تومان بود.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز امروز با ۱۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته و ۶۶ هزار تومان کاهش در مقایسه با هفته گذشته، یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان داد و ستد شد. نیم سکه نیز با ۱۵ هزار تومان کاهش نسبت به پریروز ۶۶۵ هزار و ربع سکه با ۱۰ هزار تومان کاهش ۴۰۵ هزار تومان معامله شد. امروز در ساعت ۱۵ هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۱۲۸ هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۵۶۵ هزار تومان داد و ستد شد که نسبت به هفته پیش به ترتیب ۱۰ و ۲۰ هزار تومان کاهش نشان می دهد.

۱۳۹۱/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...