نسخه چاپی

افزایش خودكشی سربازان آمریكایی جنگ عراق

به رغم گذشت ۱۰ سال از آغاز جنگ عراق، همچنان آمارها حاكی از افزایش رو به رشد خودكشی سربازان آمریكایی شركت كننده در این جنگ است.

به گزارش نمابه نقل از ايسنا، با گذشت ۱۰ سال از جنگ عراق و حمله آمریکا به این کشور، همچنان آمارهای تهیه شده نشان می‌دهد که میانگین خودکشی‌ سربازان آمریکایی که از عراق به این کشور بازگشته‌اند روز به روز بیشتر می‌شود به نحوی که تقریبا در هر روز یک سرباز آمریکایی خودکشی می‌کند.

بنا به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، میزان خودکشی سربازان آمریکایی که در جنگ عراق حضور داشتند به نحوی افزایش یافته که حدود ۲۰ درصد از کل خودکشی‌های آمریکا را به خود اختصاص داده است.

شبکه اسکای نیوز درباره دلایل و اسباب خودکشی سربازان آمریکایی اعلام کرد: اثرات جنگ در خارج از آمریکا، بی‌کاری و آوارگی در داخل آمریکا از جمله دلایل آمار بالای خودکشی سربازان آمریکایی است.

هرالد نول، یکی از نیروهای آمریکایی حاضر در جنگ عراق در سال ۲۰۰۳ که در حال حاضر به نیویورک بازگشته است به دلیل فشارهای روانی در حال حاضر دچار افسردگی است که گفته می‌شود یکی از دلایل این مساله آوارگی وی در آمریکا می‌باشد.

علاوه بر نول، آمارهای دولتی نشان می‌دهد میانگین سربازان آواره آمریکایی به ۶۲ هزار تن می‌رسد. پدر یکی از سربازان آمریکایی که پس از بازگشت از عراق خودکشی کرد در این باره گفت: ما پس از مرگ فرزندانمان استیون احساس عذاب وجدان می‌کنیم. ما از زمان بازگشت استیون از عراق وی را از دست دادیم اما زمانی که از ارتش کمک خواستیم جز احساس همدردی چیزی از ارتش و مردم دریافت نکردیم.

۱۳۹۱/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...