نسخه چاپی

اوباما پیش‌مرگ دارد؟!

عکس خبري -اوباما پيش‌مرگ دارد؟!

در پی امتناع رئیس‌جمهوری آمریكا از صرف ناهار با جمهوری‌خواهان این كشور، شایعاتی مطرح شده مبنی بر این كه اوباما فردی را به عنوان پیش‌مرگ دارد كه مواد غذایی و نوشیدنی را پیش از صرف غذا امتحان می‌كند! اوباما پیش‌مرگ دارد؟!

به گزارش نما به نقل ازایسنا،سرویس مخفی آمریکا تایید نکرده است که آیا باراک اوباما، رئیس‌جمهوری این کشور به راستی پیش‌مرگی برای نظارت بر مواد غذایی و نوشیدنی‌ خود دارد یا خیر اما «سوزان کالینز»، یکی از سناتورهای جمهوری‌خواه افشا کرد که اوباما به خاطر این اقدام امنیتی نتوانست غذایی را که به افتخارش ترتیب داده بودند، صرف کند.


کالینز گفت: ظاهرا اوباما باید اساسا یک پیش‌مرگ داشته باشد. من به او خاطرنشان کردم که همه ما پیش‌مرگ او هستیم. او با حسرت و اشتیاق به غذا نگاه کرد و گفت که غذای شما از دموکرات‌ها بهتر است و من در پاسخ گفتم که این امر به این خاطر است که من میزبانم.


این ضیافت سومین روز نشست اوباما با اعضای کنگره است که در آن برای دست یافتن به توافقی در خصوص بحران بودجه با یکدیگر مذاکره می‌کنند.


سرویس مخفی آمریکا جزئیات برنامه‌های امنیتی ریاست‌جمهوری را همچنان مخفی نگه داشته اما گمانه‌زنی‌های بسیار وجود دارد که فردی برای امتحان تمامی مواد غذایی که اوباما صرف می‌کند، تعیین شده است.


در سال 2012 یکی از سرآشپزهایی که برای فعالیت‌های خیریه‌ای اوباما غذا آماده می‌کرد به «نخستین پیش‌مرگ» اوباما با نام «سرآشپز اندرو» از آشپزخانه کاخ سفید اشاره کرد اما همچنان هویت سرآشپز اندرو به صورت راز باقی مانده است.


هنگامی که اوباما به سفر می‌رود، گروهی از پیش‌مرگانش نیز وی را همراهی می‌کنند. یکی از پیش‌مرگان تعیین شده که نامی از وی برده نشده، گفت، آن‌ها غذا را امتحان می‌کنند اما نمونه‌ای از غذا را نیز باید به منظور تحقیقات ذخیره کنند.


گزارش‌ها در خصوص رئیس‌جمهوری‌های سابق آمریکا نشان می‌دهد که سرویس‌های مخفی آمریکا پیش از سرو غذای رهبران به گونه‌ای غذاها را مورد بررسی قرار می‌دادند.


ژوزف پترو، یکی از اعضای سابق سرویس مخفی آمریکا گفت: هیچ چیز برای رئیس‌جمهور سرو نمی‌شد؛ مگر آن‌ که ما می‌دانستیم که این غذا از کجا آمده و چه کسی آن را تهیه کرده است.


بیل کلینتون و جورج بوش پدر نیز به هر جا که سفر می‌کردند، پیش‌مرگان خود را می‌برند تا غذاهای آن‌ها را امتحان کنند اما هویت این افراد مشخص نیست.

۱۳۹۱/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...