نسخه چاپی

پورمحمدي:صلاح بر اين است كه فوتبال متحول شود

دولت برای كفاشیان تصمیم می‌گیرد

رئیس سازمان بازرسی كل كشور در خصوص ادامه فعالیت علی كفاشیان در فدراسیون فوتبال گفت: صلاح بر این است كه فوتبال متحول شود ولی تصمیم‌گیری درباره كفاشیان با دولت است.


به گزارش نما، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در گفتگو با مهر در خصوص تکلیف علی کفاشیان در راس فدارسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در این باره باید عنوان کنم که صلاح بر این است تا فوتبال مملکت متحول شود ولی درباره ادامه فعالیت‎های کفاشیان دولت باید تصمیم بگیرد. این حق قانونی دولت است که بخواهد مجوز یک ساله وی را تمدید کند یا اینکه درخواست تازه‌ای برای تمدید حضور کفاشیان در فدراسیون فوتبال ارائه نکند و ما از تصمیم دولت در این باره اطلاعی نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت عدم تمدید مجوز کفاشیان به هر دلیلی آیا فیفا در این باره واکنش نشان نخواهد داد، گفت: خیر، فیفا در این باره واکنشی نشان نمی‌دهد چرا که ما بر اساس قانون کشور عمل می‌کنیم و این به معنی دخالت در فوتبال نیست.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین عنوان کرد: ما با بازنشسته‌ها مشکلی نداشتیم و حتی پیشنهاد کردیم که از تجربیات آنها استفاده شود ولی با حضور افراد دو شغله کاملا مخالفیم.

پورمحمدی همچنین درباره دیگر فدراسیون‌هایی که روسای آنها جزو افراد بازنشسته هستند، تصریح کرد: همه آنها باید بر اساس قانون عمل کنند و در مجامع فدراسیون‌های یاد شده مسلما قانون اعمال خواهد شد.

۱۳۹۱/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...