نسخه چاپی

دیدار الله‌وردی‌نژاد با ۵ كاندیدای اصولگرایان

عکس خبري -ديدار الله‌وردي‌نژاد با ? کانديداي اصولگرايان

دبیركل حزب اسلامی رفاه ایران بخشی از برنامه‌‌های خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری را تشریح كرد.


به گزارش نما، حسن الله‌وردی‌نژاد دبیرکل حزب اسلامی رفاه ایران از برگزاری نشست این تشکل در بندرعباس خبر داد و به بیان برخی از اهداف برگزاری نشست، پرداخت.

وی با بیان اینکه ما توازن منطقه‌ای را مدنظر داشته و به دنبال توازن استان‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: بایستی همه جا را پایتخت کنیم.

الله‌وردی‌نژاد در همین زمینه گفت: بایستی همه استان‌ها به پایتخت تبدیل شود و در واقع امکانات و شرایط مطلوب در آنجا فراهم شود؛ تاکنون توازن منطقه‌ای به خصوص در استان هرمزگان رعایت نشده است.

دبیرکل حزب اسلامی رفاه ایران افزود: اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده اما این اقدامات کافی نبوده و راضی‌کننده نیست.

وی با بیان اینکه در شهرهای اطراف استان هرمزگان هیچ توازنی رعایت نشده است، گفت: در این بخش شهرها اقدام عمرانی و صنعتی به خوبی اجرایی نشده است و این مناطق با بی‌مهری‌هایی روبروست.

الله‌وردی‌نژاد وظیفه نامزدها در قبال مسائل ذکر شده را دارای اهمیت دانست و از لزوم پرداختن به این موضوع توسط کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری سخن گفت.

وی با بیان اینکه مطالبه عمومی مردم برخورد با پدیده شوم جریان انحرافیست، خاطرنشان کرد: بنده به عنوان کاندیدا بر این موضوع تأکید دارم.

الله‌وردی‌نژاد از لزوم محاکمه قانونی افراد منتصب به جریان انحرافی سخن گفت.

وی با بیان اینکه تا زمانی که در کشور ولی‌فقیه داریم هیچ آسیبی به کشور نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: بنده همچون گذشته در خط رهبری خواهم ماند.

این نامزد احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری از دیدار خود با غلامعلی حدادعادل، محمدرضا باهنر، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، منوچهر متکی و علی‌اکبر ولایتی خبر داد و گفت: این دیدارها بعد از تعطیلات عید انجام می‌شود و بعضی از آنها به صورت چند جانبه خواهد بود.

الله‌وردی‌نژاد با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری بایستی برنامه‌های خود را ارائه کنند، تصریح کرد: افراد بایستی از گذشته‌ها درس عبرت گرفته و تا توجه به آن طی طریق کنند.

وی همچنین با گلایه از وجود دوشغله‌ها در کشور، احیای سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی را از جمله برنامه‌های خود توصیف کرد.

۱۳۹۱/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...