نسخه چاپی

عده اي با ابزار فريب به دنبال آلوده كردن فضاي كشور هستند

اعتراض به سوء استفاده انتخاباتی از نام سعید جلیلی

عکس خبري -اعتراض به سوء استفاده انتخاباتي از نام سعيد جليلي

برخی از مدعیان اخلاق سیاسی با درج نام شما در كنار كاندیدای اصلی شان قصد آن دارند كه از اسم و رسم و شهرت و توانمندی شما برای خود استفاده برند و این عمل را با امضاهای دانشجویی و سوء استفاده از احساسات پاك آنان همراه میكنند.

به گزارش نما تعدادی از شاگردان دكتر سعید جلیلی در دانشگاه امام صادق (ع) با توجه به مسائل پیش آمده اخیر در صحنه انتخابات نامه ای خطاب به وی نوشته اند كه در پی می آید.
بسم الله الرحمن الرحیم

استاد عزیز

آقای دکتر سعید جلیلی

سلام علیکم

انتخابات همیشه در کشور ما مظهر تجلی اراده مردم در حاکمیت اسلام و مشارکت بالای آحاد مردم در تعیین سرنوشتشان و موجب سربلندی در عرصه بین المللی بوده است.

از شما آموخته ایم که سیاست در مانیفست اسلام و انقلاب اسلامی که برگرفته از متن شریعت اسلام و گره خورده با اخلاق الهی است با آنچه در مغرب زمین به عنوان ابزاری برای کسب قدرت و ثروت به کار میرود متفاوت بوده و وسیله ای برای قرب الی الله و حاکمیت او در زمین است و بدون این تلازم جمهوری اسلامی تفاوتی با نظام های بشری نخواهد داشت.

متأسفانه این ابزار در کشور ما توسط برخی گروههای سیاسی به غلط مورد استفاده قرار گرفته و آنچه در برون داد رسانه ای مشاهده میشود تفاوتی با یک نظام غیر دینی ندارد. تخریب ها و افتراها و نسبت های ناروا تا بزرگ کردن سیاهی ها و خطاهای افراد و سوء استفاده از نام نیکان ابزارهای بی اخلاقی در فضای کنونی کشور ماست.

فقدان بایسته های شرعی مدون در عرصه رفتار سیاسی کار را به جایی میرساند که هدف مقدس وسیله نامقدس را توجیه نموده و برای فریب افکار عمومی از هر روش مغایر با اصول اخلاق دینی و حتی بشری استفاده میشود.

این بی اخلاقی که ریشه در کسب قدرت به هر قیمت دارد در انتخابات گوناگون برجسته تر و وسیع تر شده و بعضاً فتنه های از پیش طراحی شده دشمنان را تسهیل مینمایند.

اکنون و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اشخاص حقوقی و حقیقی سیاسی با در کنار هم قرار گرفتن و تشکیل ائتلاف های کوچک و بزرگ بر آنند که از وزن سیاسی یکدیگر برای تقویت هم استفاده نموده و نواقص و نارسایی های خود را پوشش داده و در پی آنند از این طریق از میدان انتخابات طرفی ببندند که این کار در میدان خالی از احزاب با مختصات اسلامی که همیشه بر آن تأکید نموده اید تا حدودی کار میمون و مبارکی است.

اما آنچه آسیب و آفت این عمل سیاسی میشود بوجود آمدن ائتلاف های دروغین و خودساخته برای سهم خواهی و کنار راندن دیگر گروههاست. در این میان برخی از مدعیان اخلاق سیاسی با درج نام شما در کنار کاندیدای اصلی شان قصد آن دارند که از اسم و رسم و شهرت و توانمندی شما برای خود استفاده برند و این عمل را با امضاهای دانشجویی و سوء استفاده از احساسات پاک آنان همراه میکنند.

این در حالی است که برداشت ما حاکی از آن است جنابعالی حداقل در این دوره عزمی برای حضور و به دست گرفتن سکان اجرایی کشور ندارید.

ما معتقدیم این اقدامات روند مثبت فعالیت جهادگونه شما در مذاکرات هسته ای که همواره با حفظ عزت ملی روبرو بوده را دچار حاشیه خواهد نمود.

از شما تقاضا داریم تا با اعلام موضع صریح پاسخ این سوء استفاده ها را داده و موجب نشوید تا عده ای با ابزار فریب بیش از این فضای کشور را آلوده نمایند.

سرافراز و سربلند باشید

جمعی از دانشجویان سابق شما در دانشگاه امام صادق علیه السلام

۱۳۹۱/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
علي
0
0
۱۳۹۲/۱/۶
پس اسماشون کو؟؟ حالم از اين حرکات کثيف به هم مي خوره...
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...