نسخه چاپی

رابط علیرضا نوری‌زاده در ایران بازداشت شد

یكی دیگر از عناصر داخلی شبكه رسانه‌ای متصل به اردوگاه استكبار و بنگاه بی‌بی‌سی فارسی امروز (شنبه) بازداشت شد.


به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز، يكي ديگر از عناصر داخلي شبكه رسانه‌اي متصل به اردوگاه استكبار و بنگاه بي‌بي‌سي فارسي امروز (شنبه) بازداشت شد.

به گزارش بولتن نيوز، با بازداشت فرد مزبور، تعداد افرادي كه در جريان پرونده مربوط به اين شبكه در ظرف دو ماه اخير بازداشت شده‌اند، به عدد 21 رسيد.

فرد مذكور از عناصر حلقه واسط تعدادي از رسانه‌هاي داخلي با ضد انقلاب خارج از كشور و نفرات باصطلاح ديپلمات انگليس در ايران و همچنين مرتبط با تيم حلقه بي‌بي‌سي فارسي است.

وي در زماني كه سفارت انگليس هنوز در تهران فعال بود (تا قبل از آبان ماه سال 89) با اين سفارتخانه نيز ارتباط داشته است.

فرد بازداشت شده همچنين از مرتبطان عليرضا نوري‌زاده (ضد انقلاب فراري و جاسوس چند جانبه سرويس‌هاي امريكا و انگليس و برخي كشورهاي مرتجع منطقه) بوده است.

اين فرد با يك رسانه بزرگ و رسمي كشور نيز همكاري داشته است.

شناسايي و ضربه زدن به شبكه رسانه‌اي متصل به اردوگاه استكبار با محوريت بي‌بي‌سي فارسي يكي از مهم‌ترين عمليات‌هاي دستگاه امنيتي كشور در ماه‌هاي اخير است.

وزارت اطلاعات تاكنون با انتشار سه بيانيه جزئياتي از ماهيت شبكه ضربه ديده و ابعاد آن و همچنين دلايل بازداشت تعدادي از عوامل داخلي اين شبكه را منتشر كرده است. در اين اطلاعيه‌ها خاطرنشان شده بود كه احتمال بازداشت تعداد ديگري از عوامل شبكه در آينده وجود دارد و به نظر مي‌رسد با تداوم اين بازداشت‌ها در دو هفته اخير و همچنين بازداشت يكي ديگر از عناصر شبكه در روز جاري، پرونده شبكه مزبور هنوز بسته نشده و احتمال ادامه دستگيري‌ها همچنان وجود دارد.

۱۳۹۱/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...