نسخه چاپی

من رويين تنم براي ديگران پرونده بسازيد و شكايت كنيد/

بازگشت مهدی‌هاشمی به ساختمان هیئت‌امنای دانشگاه آزاد

عکس خبري - بازگشت مهدي‌هاشمي به ساختمان هيئت‌امناي دانشگاه آزاد

دیده ها و شنیده ها از این ساختمان حاكی است پس از آمدن آقازاده لندن نشین به كشور، نامبرده همچون سال های قبل در طبقه ششم این ساختمان مستقر شده و به همراه برادرش یاسر هاشمی در طبقه پنجم به پیگیری امور مشغول هستند!

به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز، آقای اکبر هاشمی رفسنجانی ریاست هیئت امنای دانشگاه آزاد را برعهده دارد. مهدی هاشمی نیز قبل از خروج از کشور رئیس دفتر رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد بود که پس از خروج وی، برادرش یاسر هاشمی بجای وی نشست.

موضوع دانشگاه آزاد و بررسی وضعیت این دانشگاه مدتی است در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است. این موضوع بهانه‌ای شد تا مشاهدات برخی افراد شاغل در ساختمان هیات امناء دانشگاه آزاد که برای تعدادی از خبرنگاران مطرح کردند را به عنوان یک موضوع خاص به نمایندگان مجلس ارائه کنیم.

دیده ها و شنیده ها از این ساختمان حاکی است پس از آمدن آقازاده لندن نشین به کشور، نامبرده همچون سال های قبل در طبقه ششم این ساختمان مستقر شده و به همراه برادرش یاسر هاشمی در طبقه پنجم به پیگیری امور مشغول هستند!

چند نکته در این زمینه قابل توجه است اول این که مهدی هاشمی در این ساختمان چه می کند؟ برابر پیگیری های خبرنگار ما مشخص شده عمده فعالیت مهدی هاشمی در این ساختمان، جلسه با وکلای خود تنظیم شکایت از افراد حقیقی و حقوقی که به نحوی در راستای پرونده وی درگیر بوده اند، در کنار برخی ملاقاتهای سیاسی است.

کنجکاوی بیشتر خبرنگار ما مشخص کرده که فراغ بال ایشان از اینکه کسی به اصطلاح قادر به محکومیت او نیست، درصدد تهیه لوح فشرده ای مشابه Cd 90 با موضوع پرونده استات اویل و کرسنت بوده و قصد دارد با انتشار آن همزمان با انتخابات آتی ریاست جمهوری ضمن مظلوم نمایی، مجدداً به فضاسازی مشابه سال 88 اقدام نماید.

جالب آن که یکی از خبرنگاران بازداشت شده اخیر در این موضوع دخالت و نقش داشته و اتفاقاً این فرد با حمایت یاسر هاشمی مدتی در دفتر هواپیمایی ایرشیا ( متعلق به یاسر هاشمی) به همراه همسرش در مالزی فعالیت داشته و با نزدیک شدن به انتخابات به ایران بازگشته است.

از طرفی دیگر از افراد بازداشت شده، در حوزه رسانه های همراه با «بی بی سی» فردی است که در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع فعالیت داشته و علیرغم اخراج توسط مسئولین مرکز تحقیقات، لیکن به واسطه پیگیری یاسر هاشمی قصد داشته مجدداً در این مرکز مشغول بکار شود که منجر به بازداشت او به واسطه ارتباط با شبکه شایعه پراکنی BBC شده است.

این ها گوشه ای از مسائل بود که فقط به واسطه حضور دو آقا زاده در ساختمان هیات امناء می گذرد.

۱۳۹۱/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...