نسخه چاپی

خبر احمدی‌نژاد از افزایش حقوق كارمندان

رئیس‌جمهور از افزایش حداقل 20درصدی حقوق بازنشستگان و كارمندان از ابتدای سال 92 خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در پایان جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس درباره اینکه در طول ایام عید آیا بازدیدی از مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهید داشت گفت:‌انشالله چنین بازدیدی انجام خواهد شد و عزیزان در حال برنامه‌ریزی آن هستند.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال دیگری درباره مصوبات امروز جلسه هیئت دولت اظهار داشت: بر اساس مصوبه امروز جلسه هیئت دولت مقرر شد که حقوق تمام کارمندان و بازنشستگان دولت در سال آینده حداقل 20 درصد افزایش پیدا کند و همچنین مقرر شد تا چهارشنبه هفته جاری نیز تعطیل باشد و مدیران مجموعه‌ها و دستگاه‌های دولتی ساعت کاری را از اضافه‌کار کارمندان مستهلک کنند.

رئیس‌جمهور همچنین در پاسخ به سؤالی درباره اینکه چه پیامی برای ملت ایران در سال جدید دارید، گفت: انشالله سال آینده سالی خوب و خوش برای ملت ایران خواهد بود و این ملت در سال آینده کار بزرگی خواهد کرد و تمام بداخلاقی‌ها را کنار خواهد زد.

احمدی نژاد با اشاره به واریز شدن هدایای خبرنگاران در آخرین چهارشنبه سال به خبرنگاران گفت که جزئیات آن را از بقایی سؤال کنند.

۱۳۹۱/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...