نسخه چاپی

واكنش عقیلی به محرومیت یكساله‌اش

عکس خبري -واکنش عقيلي به محروميت يکساله‌اش

بازیكن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید كمیته انضباطی به احترام سابقه‌ خوبش در فوتبال باید به او فرصت دفاع بدهد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز در حکمی هادی عقیلی را به دلیل ترک اردوی تیم ملی به پرداخت 15 میلیون تومان و همچنین محرومیت یکساله از فوتبال ایران محکوم کرد.


پس از این حکم مدافع سابق تیم ملی با اعتراض به تصمیم فدراسیون فوتبال به ایسنا گفت: من پس از آن که آن تصمیم را پیش از بازی با لبنان گرفتم از مردم عذرخواهی کردم. قبول دارم تصمیمی که آن شب گرفتم تصمیمی احساسی بود و باید مانند سایر بازیکنان از فوتبال ملی خداحافظی می‌کردم. اکنون بار دیگر از مردم عذرخواهی می‌کنم. من هیچ وقت به مردم کشورم و فوتبال ایران پشت نکردم و افتخارم پوشیدن پیراهن تیم ملی است.


وی افزود: دفعه‌ی پیش هم گفتم اگر تیم ملی من را دعوت کند با افتخار به تیم ملی بر می‌گردم اما متاسفانه امروز از طریق خبرگزاریها، متوجه حکم فدراسیون فوتبال شدم. متاسفانه این رای غیابی صادر شده و به من فرصت ندادند تا از خودم دفاع کنم.


عقیلی در ادامه در پاسخ به این که آیا به پشتوانه‌ی سابقه‌ی خوبی که درفوتبال ایران دارید درخواستی هم از فدراسیون فوتبال خواهید داشت، گفت: مطمئنا همین طور است. سابقه‌ی من در فوتبال ایران روشن است. من بازیکن بی‌کارنامه‌ای نیستم. هیچ وقت حاشیه نداشتم و به پشتوانه‌ی همین سابقه از فدراسیون فوتبال می خواهم به من اجازه بدهد تا از خودم دفاع کنم.


وی درباره اینکه با اجرا شدن این محرومیت شاید نتوانید به لیگ ایران و سپاهان بازگردد، گفت: من دوست دارم دوباره در فوتبال ایران بازی کنم. حتی سال قبل هم تنها به خاطر برخی دلایل در قطر ماندم اما امسال حتما دوست دارم به فوتبال ایران بازگردم و به همین دلیل هم به حکم صادر شده اعتراض دارم.


عقیلی همچنین در پاسخ به این سوال که اگر این حکم تغییر پیدا نکند نمی‌توانید به ایران برگردید، گفت: اگر به من فرصتی ندهند و حکم تغییر نکند اعتراضم این خواهد بود که می‌آیم در ایران و خانه نشین می‌شوم چرا که دیگر دوست ندارم خارج از کشورم بازی کنم. من از فدراسیون فوتبال می‌خواهم به خاطر سابقه‌ای که داشته‌ام به من فرصت بدهد و برایم احترام قائل شوند و حرفهایم را بشنوند.


وی در پایان درباره‌ی زمان بازگشتش به ایران گفت: فکر می‌کردم در ایام عید ما را تعطیل کنند اما برایمان بازی دوستانه گذاشتند ضمن این که نهم فروردین دیداری رسمی خواهیم داشت.

۱۳۹۱/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...