نسخه چاپی

نیمی از جوانان صاحب گوشی هوشمند تشنه اینترنت هستند

بین آن دسته از جوانانی كه گوشی هوشمند داشتند، ۵۰ درصد اعلام كردند دسترسی به اینترنت مهم‌ترین و در اولویت‌ترین سرویس مورد نظر برای آن‌ها بوده است.

مرکز تحقیقاتی Pew مطالعه‌ای را با نام "جوانان و فناوری" انجام داده که در آن مشخص شده است بیشتر جوانان به اینترنت علاقه زیادی دارند و بیشتر آن‌ها از طریق دستگاه‌های موبایلی وارد اینترنت می‌شوند.

به گزارش نما، فارس به نقل از مارکت‌اینگلند نوشت: طبق نتایج حاصل از این بررسی مشخص شد که در فصل سوم سال 2012 میلادی 23 درصد جوانان رایانه لوحی داشته‌اند و در مقابل 25 درصد بزرگسالان صاحب رایانه لوحی بوده‌اند. همچنین معلوم شد که 47 درصد جوانانی که تلفن‌همراه داشتند به کمک گوشی هوشمند خدمات مخابراتی خود را دریافت می‌کرده‌اند.

در مقابل این افراد مرکز تحقیقاتی Nielsen مدتی قبل اعلام کرده بود که 55 درصد بزرگسالان آمریکایی که صاحب تلفن‌همراه هستند، گوشی هوشمند دارند.

البته باید توجه داشت که این مطالعه مربوط به 6 ماه قبل می‌شود و هم‌اکنون که مدت زیادی از آن زمان گذشته است، میزان علاقمندی جوانان به اینترنت و دستگاه‌های الکترونیکی همراه هم افزایش یافته است.

باید گفت که میزان دسترسی جوانان و بزرگسالان آمریکایی به اینترنت قابل مقایسه بوده است. به هر حال، بین آن دسته از جوانانی که گوشی هوشمند داشتند 50 درصد اعلام کردند که دسترسی به اینترنت مهمترین و دراولویت‌ترین سرویس مورد نظر برای آن‌ها بوده است.

۱۳۹۱/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...