نسخه چاپی

بخش‌های سانسور شده پیام عیدانه اوباما

پس از افشای رسوایی نفوذ ضد انقلاب و گروهك‌ تروریستی منافقین در دستگاه دیپلماسی آمریكا، اوباما در پیام نوروزی امسال خود احتمالا مجبور شده است بسیاری از بخش‌های پیش‌نویس پیام تبریك نوروزی خود را كه از سوی اپوزوسیون بی او دیكته شده بوده است را حذف كرده و به بیان مطالب تكراری بپردازد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، روز گذشته خبري در رسانه‌هاي فضاي مجازي منتشر با عنوان "پيش‌نويس تبريک عيدانه اوباما براي ايرانيان" منتشر شد که خبر از رابطه عميق گروهک‌هاي تروريستي منافقين و ضد انقلاب با عوامل کاخ سفيد مي‌داد.

بر همين اساس یکي از فراریان جریان فتنه در اروپا به منظور ارائه کارنامه فعالی از تیم اصلاح طلبان فراری، به تشریح بخشی از خوش رقصی‌های ایشان پرداخته و ادعا کرده بود اخیرا از کانال دوستان مستقر در آمریکا به رئیس‌جمهور اين كشور پیشنهاد داده‌اند در پوشش پیام تبریک عید نوروز به فارسی زبانان منطقه بعضی از خواسته‌ها و اهداف ضد انقلاب بیان شود و از اوباما خواسته بودند تا در سخنراني خود درباره رعایت حقوق بشر در ایران، آزادی زندانیان سیاسی، رفع حصر سران فتنه، کنار گذاشتن برنامه هسته‌ای را مطرح کند .

همزمان با لو رفتن رابطه نزديک دستگاه ديپلماسي آمريكا و گروهک‌هاي تروريستي از قبيل منافقين و گروهك‌هاي ضد انقلاب، دستگاه ديپلماسي کاخ سفيد به مظور جلوگيري از رسوايي‌هاي بيشتر، سراسيمه متن سخنراني را تغيير داد، به‌طوري که در پيام 4 دقيقه‌اي که اوباما صبح امروز در کاخ سفيد قرائت کرد بسياري از بخش‌هاي پيش‌نويس پيام حذف شده است.

اوباما در پيام 4 دقيقه‌اي خود در خطاب به مردم و مسئولان ايران تنها به موضوعات تکراري از قبيل ايجاد ارتباط دو جانبه ميان ايران و آمريکا پرداخت و همانند سنوات گذشته ادعاي مشکوک بودن برنامه صلح‌آميز ايران را مطرح کرده است.

۱۳۹۱/۱۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...