نسخه چاپی

گفتگوی نوروزی با آقای بخیه فوتبال ایران

عکس خبري -گفتگوي نوروزي با آقاي بخيه فوتبال ايران

علی انصاریان بازیكن اسبق تیم های پرسپولیس و استقلال كه این روزها در زمین سبز فوتبال حضور ندارد و دلش برای آن روزها كه خودش توپ می زد تنگ شده و دوست دارد تا بار دیگر در مستطیل سبز بدود.

به گزارش نما به نقل از مشرق، علی انصاریان متولد 1356 در تهران این روزها از فوتبال بازنشسته شده است و به برخی کارهای هنری روی آورده است. او فوتبال را باتیم پیام تهران آغاز کرد و پس از چند سال بازی به فجر سپاسی رفت و در آنجا اوج گرفت.

انصاریان برای اولین بار در سال 77 وارد تیم پرسپولیس تهران شد و در همان روزها به اوج شهرت خود رسید. او پس از پرسپولیس به استقلال رفت که البته به گفته خودش این انتقال بزرگترین اشتباه زندگی اش بوده است. پس از ناکامی در استقلال او به استیل آذین رفت و با عوض کردن باشگاه های مختلف سرانجام سال 91 در باشگاه شاهین بوشهر برای آخرین بار توپ زد. با کسی که وقتی اسم «بخیه» در فوتبال ایران می آید ناخودآگاه یاد او می افتی گپ و گفتی نوروزی داشتیم که در ادامه می خوانید:

از وضعیت خودتان برای ما بگویید که مشغول چه کاری هستید ؟

خدا رو شکر حال روز خوبی داریم و خود را آماده سال جدید می کنیم.اخیرا هم کلاس مربیگری را پشت سر گذاشتیم و خود را آماده حضور در کلاسهای مربیگری پیشرفته می کنم.

کلا اهل کلاس گذاشتن برای مردم هم هستید؟

زیاد نه(باخنده)

سال 91 برای شما چگونه گذشت؟

به هر حال هرچه که بود تمام شد بد یا خوب گذشت.

دنیای فوتبالی شما امسال به پایان رسید درست است؟

بله همان ابتدای سال با شاهین در فینال در مقابل استقلال بازی کردم و بعد از آن هم که در هیچ تیمی بازی نکردم.

دوست دارید سال 92 برای شما چگونه رقم بخورد؟

مهمترین آرزوی من در سال 92سلامتی برای تمام مردم ایران و دنیا و به طور یقین در کنار سلامتی به همه چیز می توان دست پیدا کرد و موفقیت در کلاس های مربیگری برای خودم.

یک خاطره شیرین نوروزی برای ما می گویید؟

قشنگ ترین خاطره نوروزی مربوط می شود به دوران کودکی که حال و هوای خاصی داشت و پوشیدن لباس نو شور و ذوق کودکی و عیدی گرفتن از بزرگترها.

امسال تعطیلات عید کجا هستید؟

به خاطر چند سالی که در فوتبال بودم نتوانستم در ایام عید تهران باشم و به خاطر همین موضوع امسال تعطیلات را در تهران می گذارم و نهایت استفاده را از خلوتی خیابانها خواهم برد.

کدام سین هفت سین رو دوست دارید؟

فقط عاشق سکه هستم (می خندد)

کدام یکی از عیدی هایتان را به عنوان بهترین عیدی می دانید؟

پولی که به عنوان عیدی از پدر و مادرم می گرفتم

ازدواج کردید؟

نه خیر.چند سال که تصمیم دارم اما اتفاق نیفتاده. هنوز قصد ازدواج ندارم دارم درس می خونم و این را هم بگویم که جهزیه من الان کاملا آماده است.(می خندد)

آخرین کلامتان برای خوانندگان ویژه‌نامه نوروزی مشرق؟

من برنامه 90را ندیدم و خیلی ناراحت شدم که شنیدم مهدی مهدوی کیا این طوری از فوتبال خداحافظی کرد امیدورام این بدعت بد از فوتبال ما دور شود و هیچ وقت با اسطورها این گونه در فوتبال برخورد نکنیم با علی دایی چه کردیم با کریم باقری و..... ازهمین جا به تمامی خوانند گان سایت مشرق عرض تبریک سال نو را دارم و آرزوی سالی خوش و پر برکت برای آن ها می کنم.

۱۳۹۱/۱۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...