نسخه چاپی

حرف های مهدی باقربیگی بعد فوت پروین دخت یزدانیان

مهدی باقربیگی كه ایفاگر نقش مجید در "قصه‌های مجید" بود با اشاره به رابطه عمیق عاطفی مادر و فرزندی خود با پروین دخت یزدانیان به عنوان نقش "بی‌بی" در سریال قصه‌های مجید، گفت: پس از پایان سریال قصه‌های مجید هم هنوز نوه بی‌بی بودم.

مهدی باقربیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، در ارتباط با بی‌بی قصه‌های مجید، اظهار داشت: حس مادرانه بی‌بی در زمان فیلمبرداری از جمله خصوصیات بارز و درخشان ایشان بود که من به عنوان همبازی ایشان آن را جزو برجسته‌ترین ویژه‌گی‌های ایشان می‌دانم.

وی با اشاره به اینکه رابطه من و بی‌بی به عنوان یک مادر و نوه تا سالهای پس از پایان این فیلم نیز ادامه داشت، گفت: ایشان من را به عنوان نوه خود قلمداد می‌کردند به گونه‌ای که من در زمان حضور خود در کنار اعضای خانواده بی‌بی هنوز حس مادرانه و ارتباط عاطفی قوی خود با اعضای خانواده ایشان را حس می‌کردم.

مجید "قصه‌های مجید" با اشاره به اینکه مادری بی‌بی از مادرانه‌هایی بود که بهشت زیر پایش است، تصریح کرد: بی‌بی نه تنها برای فرزندان خود بلکه برای تمامی جوان‌هایی که با آنها روبه‌رو می‌شد به چشم یک مادر دلسوز نگاه می‌کرد و رفتارهای وی با آنها هم جدا از این خصلت نبود.

وی پس از پایان کار نیز به دلیل همان رابطه مادرانه ایشان با من و اینکه هیچ تفاوتی بین من و نوه‌هایشان قائل نمی‌شد، من همچنان رفت و آمد خود به منزل بی‌بی را ادامه دادم و مرتب از ایشان دیدار می‌کردم.

باقربیگی با بیان اینکه ایشان با همان حس مادرانه خود با خوشحالی و ناراحتی ما در حین ایفای نقش خوشحال و ناراحت می‌شد، اظهار داشت: بی‌بی با اینکه در زمان ایفای نقش در سریال "قصه‌های مجید" حدود 70 سال سن داشت تمامی دیالوگهای خود را می‌خواند و از قدرت خواندن و نوشتن برخوردار بود.

وی در همین راستا افزود: البته آنقدر گفتگوهای این سریال خودمانی بود که نیازی به خواندن نداشت و خانم پروین دخت یزدانیان در واقع همان احساس خود را در سریال منعکس می‌کرد.

۱۳۹۱/۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...