نسخه چاپی

جشن نوروزی ملی پوشان در دبی +تصاویر

اعضای تیم ملی فوتبال كشورمان در كنار هموطنان حاضر در باشگاه ایرانیان دبی سال نو را جشن گرفتند.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بنابراعلام قبلی کادر فنی تیم ملی، ملی‌پوشان 30 دقیقه مانده به زمان تحویل سال 1392، به سالن اجتماعات باشگاه ایرانیان آمدند و کلیه کاروان اعزامی از ایران برای شرکت در اردوی امارات در محل حضور یافته و با یکدیگر و دیگر ایرانیان حاضر در این باشگاه، آیین تحویل سال نوی شمسی را برگزار کردند.

در این مراسم که مورد استقبال ایرانیان حاضر قرار گرفته بود، ملی‌پوشان پس از استقرار در محلی که برای‌شان در نظر گرفته شده بود، ضمن قرائت دعای تحویل سال نو، عکسی به یادگار در کنار سفره هفت سین ایرانی که برای‌شان تدارک دیده شده بود گرفتند و پس از تبریک سال نو به یکدیگر و حضوری کوتاه در کنار سایر ایرانیان برای استراحت به اتاق‌های خود رفتند.


در پایان مراسم بازار عکس یادگاری با ملی‌پوشان داغ بود و اکثر ایرانی‌های حاضر در سالن اجتماعات باشگاه ایرانیان ضمن تبریک سال نو به آنها و گرفتن عکس، برای ملی‌پوشان آرزوی موفقیت کردند.

لازم به ذکر است، صبح امروز ملی‌پوشان در دو گروه و به مدت یک ساعت و در سالن بدنسازی باشگاه ایرانیان تمرین کوتاهی انجام دادند.
همچنین رضا قوچان‌نژاد بامداد امروز به اردوی تیم ملی اضافه شد و با آمدن اشکان دژاگه (امشب) کاروان اعزامی ایران کامل خواهد شد.

296124_554.jpg

296125_855.jpg

296126_303.jpg

296129_350.jpg

۱۳۹۱/۱۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...