نسخه چاپی

آب را روی شیعیان می بندیم تا بمیرند !

اگفته نماند، این مخالفان تاكنون بارها و بارها پرچم های حسینی را به نشانه اعتراض به شیعیان در تظاهرات های خود پاره كرده اند.

به گزارش شیعه آنلاین، با دخالت پشت پرده اما آشکار دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشورهای عربستان سعودی و قطر در مسائل داخلی عراق، روز به روز بر دامنه اعتراضات مردمی اهل سنت مناطق غربی این کشور علیه کابینه «نوری مالکی» نخست وزیر عراق افزایش می یابد.

همزمان با گسترده تر شدن دامنه اعتراضات، فشارها و جوسازی های رسانه ای علیه کابینه مالکی و شیعیان عراق نیز افزایش می یابد.

جدید ترین کیلیپی که در فضای مجازی و سایت های خبری منتشر شده، مربوط به اظهارات یک فعال معترض عراقی در یکی از برنامه های شبکه ضد شیعی "وصال" است.

این فعال معارض که "طه الدلیمی" نامیده می شود، در این برنامه می گوید: ما هواداران "انقلاب سنی عراق" هستیم. ما می خواهیم آب را روی رافضی ها (پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام) ببندیم تا از تشنگی بمیرند!

گفتنی است مخالفان کابینه «نوری مالکی» در تظاهرات های خود عکس های "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه، "صدام حسین" دیکتاتور سابق عراق و "ارتش آزاد سوریه" را در دست می گیرند.

ناگفته نماند، این مخالفان تاکنون بارها و بارها پرچم های حسینی را به نشانه اعتراض به شیعیان در تظاهرات های خود پاره کرده اند.

۱۳۹۲/۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...