نسخه چاپی

آرزوی فوتبالی كی روش در سال 92

صعود به جام جهانی و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا آرزوهای فوتبالی كاپیتان تیم ملی در سال جدید است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، جواد نكونام در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی و همزمانی آن با سال نو گفت: این اتفاق تازه ای برای من نیست و در سالهای گذشته هم اتفاق افتاده كه در چنین موقعی در اردوی تیم ملی باشم، اما این شغل ماست و این حرفه ایجاب می كند كه گاها این اتفاقها بیافتد و این مسایل جزئی از زندگی ماست. امیدوارم كه در نهایت این تلاشها و دوری از خانواده، به موفقیت تیم ملی منجر شود و من فكر می كنم كه این دوری ارزش این را دارد كه بتوانیم این سختی ها را تحمل كنیم. ان شاءالله نتیجه خوبی هم از آن بگیریم و در سال نو دل مردم را شاد كنیم.


كاپیتان تیم ملی در خصوص حضورش در فوتبال ایران و پس از سالها دوری از آن به سایت فدراسیون فوتبال گفت: در كل از شرایط فوتبالی سال گذشته ام راضی نیستم ولی اینكه سال گذشته را هم من و هم خانواده ام با سلامت طی كرده ایم، برایم از همه چیز مهم تر است و خدا را شكر می كنم، چرا كه سال خوبی را در كنار خانواده ام سپری كرده ام.


نكونام در ادامه در خصوص سال نو و آرزویش برای مردم گفت: در ابتدا امیدوارم كه سال خوب و همراه با سلامتی برای همه ایرانی ها باشد و در سفرهای نوروزی به سلامت به سفر بروند و به سلامت برگردن. نمی توانم به آنها توصیه كنم، اما می توانم این آرزو و این دعا را برای همه ایرانی ها داشته باشم كه همیشه سالم، سلامت و موفق باشند و در سفرهای نوروزی آنها به خیر و خوشی به پایان برسد و خاطره بسیار خوبی برایشان از تعطیلات سال 1392 باقی بماند.

وی در پایان در خصوص ارزوی فوتبالی اش در فوتبال ملی و باشگاهی خود گفت: صعود به جام جهانی، آرزویم برای فوتبال ملی در سال 92 و موفقیت با باشگاهم در لیگ ایران و پس از آن در لیگ قهرمانان آسیاست.

۱۳۹۲/۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...