نسخه چاپی

اوباما به دنبال جلب رضایت اسرائیل است

عکس خبري -اوباما به دنبال جلب رضايت اسرائيل است

اتحادیه عرب از سفر «باراك اوباما» رئیس جمهور آمریكا به سرزمین اشغالی انتقاد و تاكید كرد كه اوباما به دنبال جلب رضایت رژیم صهیونیستی است.

به گزارش نما، فارس به نقل از پایگاه العهد، اتحادیه عرب اعلام کرد که سفر اوباما به منطقه آنگونه که اعراب و فلسطینیان انتظار داشتند، طرح تشکیل دولت فلسطین در مرزهای چهارم ژوئیه سال 1967 را شامل نشد.

«محمد صبیح» معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی گفت که مردم فلسطین و اعراب انتظار داشتند که سفر اوباما به اراضی اشغالی، طرح تشکیل دولت فلسطین در مرزهای چهارم ژوئیه 1967 را نیز شامل شود اما این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: به نظر می‌رسد که سفر اوباما تنها جنبه شناسایی دارد و هدف از آن جلب رضایت اسرائیل به ضرر ملت فلسطین است و این امر در سایه تشدید درد و رنج ملت فلسطین بویژه در پرتو دولت جدید اسرائیل که به دولت افراطی و تجاوزگر معروف است، صورت می‌گیرد.

صبیح در ادامه تصریح کرد که استقبال گرم از رئیس جمهور آمریکا در اسرائیل نیز بیانگر این مسئله است و نشان می‌دهد که اسرائیل تنها به تحریف حقایق و تاریخ اکتفا نمی‌کند بلکه کار به میراث فلسطینیان رسیده است.

۱۳۹۲/۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...