نسخه چاپی

ادامه دروس آقا مجتبی تهرانی در ایام فاطمیه

عکس خبري -ادامه دروس آقا مجتبي تهراني در ايام فاطميه

درس عمومی آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی رحمت الله علیه، توسّط حجت الاسلام حسین تهرانی، فرزند ارشد و وصی شرعی معظم له، در ایام فاطمیه ادامه خواهد یافت.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله آقا مجتبی تهرانی، پس از ارتحال این عالم جلیل القدر و تعطیل شدن درس اخلاق و معارف اسلامی ایشان، بسیاری از مؤمنین درخواست‌های مکرری را مبنی بر ادامه یافتن این جلسات پر خیر و برکت، به بیت و دفتر حفظ و نشر آثار معظم له اعلام داشتند.


لذا پس از اربعین ارتحال حضرت استاد و مشورت‌های متعدّدی که از سوی بیت ایشان با برخی شاگردان حضرت استاد انجام پذیرفت، تصمیم بر آن شد که جلسات درس عمومی ایشان توسّط جناب حجۀ الاسلام و المسلمین حاج حسین آقا تهرانی، فرزند ارشد و وصی شرعی معظم له که با مبانی و حلاوت کلام آن بزرگوار آشنایی دارند، ادامه یابد.


لذا به اطلاع عموم مؤمنین و مشتاقان معارف اسلامی می‌رساند که این جلسات، طبق روال گذشته به‌طور هفتگی و علاوه بر آن در ایّام خاص به‌صورت مناسبتی ادامه برگزار خواهد شد.


آغاز این جلسات در سال1392 همزمان با ایّام فاطمیۀ اوّل خواهد بود که از روز دوم فروردین به مدّت 5شب برگزار می‌شود. مراسم طبق روال گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء شروع شده و پس از سخنرانی نیز با توسّل به حضرات معصومین علیهم السلام به پایان خواهد رسید.

۱۳۹۲/۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...