نسخه چاپی

ماجرای "پنج همسر" امیر قطر

به گزارش مشرق، العالم نوشت: دادگاه عالی ایتالیا شكایت امیر قطر را از روزنامه پرتیراژ "لارپوبلیكا" برای دریافت غرامت مالی، نپذیرفت.

این روزنامه ایتالیایی با اشاره به سفر "حمد بن خلیفه آل ثانی" به این کشور، نوشته بود: امیر قطر به همراه 5 همسرش به ایتالیا آمد.

پایگاه اینترنتی وطن نوشت: دادگاه عالی ایتالیا اعلام کرد که این روزنامه به صورت غیرعمد اعلام کرده بود که امیر قطر 5 همسر دارد.

پیش از آن نیز روزنامه اسپانیایی اونو در گزارشی نوشته بود که امیر قطر پس از انقلابهای اخیر در کشورهای عربی به سلطه اقتصادی و سیاسی در این کشور ها دست یافته و درحال سوء استفاده از بحران اقتصادی کشورهای غربی است.

این روزنامه در گزارش خود نوشته بود: امیر قطر که او را کیسنجر عربی می نامند، از بهار عربی و بی ثباتی بیشتر کشورهای عربی سوء استفاده کرده تا بتواند بین این کشورها به بالاترین جایگاه اقتصادی و سیاسی دست یابد؛ وی همچنین از بحرانهای اقتصادی در کشورهای غربی سوء استفاده کرده و تلاش می کند نفوذ بیشتری در دنیا کسب کند.

این روزنامه اسپانیایی افزود: امیر قطر علاوه بر داشتن یک شبکه خبری بزرگ به نام الجزیره، مالک بزرگترین شرکتهای جهانی است، و یک هتل بزرگ در اروپا دارد؛ او همچنین در زمینه خدمات بانکی در غرب جایگاهی مهم دارد.

این روزنامه با اشاره به دخالت قطر پس از انقلابها در کشورهای عربی در فلسطین، لیبی، مصر، و سوریه تأکید کرد که قطر به دنبال سلطه بر کل دنیا از شرق تا غرب است.

۱۳۹۱/۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...