نسخه چاپی

بلوتوث، اینترنت، ماهواره و... راههای دشمن برای تغییر نسل حاضر ایران

وی با اشاره به اینكه روش و ابزار جنگ نرم در برهه كنونی تغییر یافته است، تصریح كرد: دشمن از طریق فضای مجازی، اینترنت، بلوتوث، ماهواره، رواج بی‌حجابی و بی ‏عفتی در تغییر هویت انسانی و الهی نسل حاضر تلاش می‏كند.

جانشین سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اردوهای راهیان‌نور در حقیقت کارگاه عملی دشمن‌شناسی است و تأثیر فوق‌العاده‌ای در جنگ نرم امروز دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسحاق هراسانیان پیش از ظهر امروز در جمع زائران راهیان‌نور شلمچه و مناطق عملیاتی جنوب بیان داشت: راهیان نور کار گسترده فرهنگی است و باید با دقت انجام شود.

وی افزود: ایثار، شجاعت، ایستادگی، جوانمردی، از خودگذشتگی و ولایت‌مداری رزمندگان،‌ جانبازان و شهدای عزیزمان را در هیچ کلاس درسی جز اردوهای نورانی راهیان نور نمی‌توان آموخت.

جانشین سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان‌نور کارگاه عملی دشمن‌شناسی است و شناخت عملیات‌هایی که در طول هشت سال دفاع مقدس انجام پذیرفت، تأثیر فوق‌العاده‌ای در جنگ نرم امروز دارد.

هراسانیان با اشاره به اینکه روش و ابزار جنگ نرم در برهه کنونی تغییر یافته است، تصریح کرد: دشمن از طریق فضای مجازی، اینترنت، بلوتوث، ماهواره، رواج بی‌حجابی و بی ‏عفتی در تغییر هویت انسانی و الهی نسل حاضر تلاش می‏کند.

وی گفت: بر اساس فرمایش پیامبر اکرم (ص)، «علیکم بالجهاد اکبر»، جهاد اکبر جهاد و مبارزه با نفس اماره است؛ بنابراین نباید لحظه‌ای از خودسازی غافل شویم و در این صورت دشمنی دشمنان کارساز نخواهد بود.

جانشین سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: باید دشمنان، آسیب‌ها و تهدیدات را بشناسیم و متناسب با آنها پدافند کنیم و البته نه تنها پدافند بلکه به تهاجم و تقابل با فرهنگ منحط و غلط غربی بپردازیم.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان راهیان‌نور استان سمنان از 27 اسفند ماه آغاز شده است و تا 11 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۲/۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...