نسخه چاپی

ادعای تقلب در قرعه كشی لیگ قهرمانان

داور سابق تركیه‌ای با انتقاد از نحوه قرعه كشی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: یوفا از عمد می‌خواست رئال مادرید و بارسلونا با هم رقابتی نداشته باشند.

به گزارش نما، رئال مادرید و گالاتاسرای سوم آوریل (14 فروردین) در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.

احمد شاکر، داور بازنشسته معروف ترکی که اکنون مفسر فوتبال است، درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد: یوفا در این قرعه کشی تقلب کرده است و آنها از عمد کاری کرده‌اند که رئال مادرید و بارسلونا با هم برخورد نکنند. در همین حال منتشر شدن فیلم ویدیویی از مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا زمانی که قرعه گالاتاسرای انتخاب می‌شود، باعث شده است تا شایعات درباره تقلب در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا بیشتر شود.

به گزارش ایسنا، احمد شاکر که در جام ملت‌های 1996 قضاوت داشت، معتقد است که گالاتاسرای قربانی این اتفاقات شده است و یوفا می خواسته است تا قدرت‌های بزرگ فوتبال در این مرحله با هم روبرو نشوند.

احمد شاکر اضافه کرد: استیو مک من من ، هافبک سابق رئال مادرید و پاتریک کلایورت، مهاجم سابق بارسلونا توپ‌هایی را حمل می‌کردند که لغزش داشته‌اند و توپ‌هایی در آن اهرم‌هایی قرار گرفته بود تا قدرت‌های بزرگ فوتبال به این شکل شناسایی شده و با یکدیگر روبرو نشوند.

۱۳۹۲/۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...