نسخه چاپی

ازدواج هشت زوج در شلمچه

فرمانده سپاه خرمشهر گفت: در ادامه سنت حسنه هر ساله، هشت زوج جوان اولین روز سال با حضور در مشهد شهدای شلمچه زندگی مشترك خود را آغاز كردند.

به گزارش نما عادل فرهیانیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر ساله در آغاز سال جدید تعدادی قابل توجهی از هموطنان از سراسر کشور ترجیح می‌دهند سال خود را در کنار شهدای هشت سال دفاع مقدس و مناطق عملیاتی دوران جنگ تحمیلی در جنوب کشور آغاز کنند.

وی افزود: در کنار این برخی جوانان مومن و متعهد کشور برای برکت بخشیدن به زندگی مشترکشان، مراسم ازدواج خود را در مناطق عملیاتی آغاز می‌کنند و زندگی مشترک خود را از مناطق عملیاتی آغاز می‌کنند.

فرهانیان تصریح کرد: در اولین روز سال جدید نیز هشت زوج جوان به یاد هشت سال دفاع مقدس در میعادگاه شهدای شلمچه زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

فرمانده سپاه خرمشهر عنوان کرد: این زوجهای جوان دلیل انتخاب شلمچه و مزار شهدای گمنام آن را برای آغاز زندگی مشترک خود فضای روحانی و مقدس این کانونهای احیاگر ارزشهای اسلامی توصیف کردند.

فرهانیان گفت: آنان از دیگر زوجهای جوان نیز خواستند برای استواری پایه های زندگی خود آغاز این پیوند مقدس را در کنار مزار پربرکت شهدا برگزار کنند.

وی گفت: هر ساله در نخستین روزهای سال برخی زوجهای جوان برای اینکه عطر ایثاگری در زندگیشان جاری شود با حضور در مناطق عملیاتی زندگی مشترک خود را آغاز می کنند تا سایه معنویت شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بر زندگی آنها گسترده شود.

سرهنگ فرهانیان افزود: امسال نیز هشت زوج جوان از سراسر کشور با حضور در منطقه عملیاتی و در حضور کاروانهای راهیان نور با خواندن خطبه عقد زندگی مشترکشان را در کنار شهدای خفته در این منطقه آغاز کردند.

۱۳۹۲/۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...