نسخه چاپی

"نابودی اسرائیل" خبر اول یاهو شد+عكس

رهبر معظم انقلاب در آغازین روز سال 1392 به رسم سال های گدشته با حضور در آستان مقدس امام رضا ( علیه السلام ) به ایراد سخنرانی در جمع هزاران تن از زائرین و مجاورین آستان قدس رضوی پرداختند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری " ولی امر " ؛ سخنان معظم له در رابطه با تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی یکی از مهمترین محور های این سخنرانی بود که ایشان در پاسخ به این تهدیدات اعلام کردند : " مرکز توطئه و اساس دشمنی، آمریکا است. البته دشمن‌های دیگری هستند که آن‌ها را در ردیف اول حساب نمی‌کنیم. دشمن صهیونیستی هم است، منتهی رژیم صهیونیستی در قواره و اندازه‌ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به چشم آید " ایشان تاکید کردند: "سردمداران اسرائیل گاهی ایران را تهدید می‌کنند اما به نظر می‌دانند که اگر غلطی بکنند جمهوری اسلامی، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

435-yahoo.jpg


"

این سخنان رهبر انقلاب بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت، به نحوی که سایت خبری " یاهو " این بخش از سخنان ایشان را به عنوان تیتر یک خود قرار داد.
یاهو در گزارش خود از این سخنرانی آورده است : " مقام معظم رهبری ایران، آیت الله علی خامنه ای در روز پنج شنبه هشدار داد که اگر رژیم اسرائیل فعالیتی علیه جمهوری اسلامی انجام دهد ، جمهوری اسلامی شهرهای تل آویو و حیفا را نابود کرده و با خاک یکسان میکند ".

۱۳۹۲/۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...