نسخه چاپی

هیچ كشوری جرأت حمله به ایران را ندارد

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: بالندگی، عظمت و اقتدار ایران اسلامی امروز بر سر زبان‌ها افتاده است و هیچ كشوری جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارد.

به گزارش نمابه نقل از فارس، آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با بیان اینکه فرصت‌های خدمت یکی پس از دیگری در حال گذر است، اظهار داشت: همه وظیفه داریم تا در خدمت به محرومان و مستمندان بی‌بضاعت کوشا بوده و اگر خطا و گناهی در سال ۹۱ داشته‌ایم، بتوانیم آن را در سال جدید برطرف و از بین ببریم.

امام جمعه تاکستان با بیان اینکه کشور در سال ۹۱ از نظر سیاست خارجی بدون هیچ تردیدی به جایگاه رفیع دست‌ یافته است، تصریح کرد: ریشه‌یابی ضعف‌ها و مشکلات موجب می‌شود که در راستای رفع آنها کوشا بوده و گام برداریم.

وی عنوان کرد: بالندگی، عظمت و اقتدار ایران اسلامی امروز بر سر زبان‌ها افتاده است و هیچ کشوری جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارد.

اسلامی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: آمریکا در هر سطحی به ما حمله کند از همان سطح ما نیز به وی حمله می‌کنیم، تأکید کرد: سال ۹۱ را در حالی پشت سر می‌گذاریم که کار‌های فراوانی در این سال مانند افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها و دست‌یابی به تکنولوژی‌های علمی صورت گرفته است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تحریم، سوء مدریت و بخل‌های نفسانی افراد هر یک به نوبه خود به مردم فشار آورده و موجب ناراحتی آنان شده است، عنوان کرد: امیدواریم در سال ۹۲ همت مضاعف‌تری برای برداشتن سه عامل مذکور وجود داشته باشد تا مقداری از فشار‌ها از روی مردم برداشته شود.

اسلامی با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست‌ جمهوری در سال ۹۲ گفت: ولایت‌مداری شاخص اصلی انتخاب مطلوب و درست است و رئیس جمهور آینده نیز باید با کار و همت بیشتر مسیر اقتدار جمهوری اسلامی را تداوم بخشیده و استمرار دهد.

۱۳۹۲/۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...