نسخه چاپی

گوگوش راز انتخاب برنده آكادمی را فاش كرد+تصاویر

صحبت های ارمیا در صفحه فیسبوك هم جالب توجه است.آكادمی موسیقی گوگوش كه با كمك شبكه بهائی من و تو كاملا با برنامه و هدف دار سعی در ترویج فرهنگ های مخرب و بیگانه دارد امسال هم بدون حاشیه نبود.

به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز، امسال در میان شرکت کنندگان این شوی مبتذل حضور یک دختر مبتذل تعجب همگان را برانگیخت و از ابتدا معلوم بود که حضور این دختر با ظاهر اسلامی اتفاقی نیست.
اما با انتخاب ارمیا، شرکت کننده محجبه بعنوان برنده این برنامه همه شک ها را به یقین تبدیل کرد که دلیل حضور و انتخاب وی تنها برای زیبا نشان دادن اسلام آمریکایی بود.


151317_546.jpg


در پایان برنامه فائقه آتشین"گوگوش" که مربی اصلی این برنامه است در جملاتی کاملا مفهومی گفت : ارمیا نشان داد که این محیط می تواند محیطی برای همه باشد و تفاوتی برای شرکت کنندگان نیست.

اما صحبت های ارمیا در صفحه فیسبوک هم جالب توجه است.


151316_873.jpg


یکی از شرکت کنندگان دیگر هم درباره این برنامه گفت : "قبل از این درباره آکادمی بد فکر می کردم ولی آلان فهمیدم جامعه ما نیاز به تحول دارد و این آکادمی بسیار می تواند موثر باشد."


یقینا اگر صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران با همفکری بزرگان هنر و فرهنگ در ساخت و تولید برنامه های جذاب بهتر عمل می کرد امروز نگاه خانواده ها و جوانان بسوی این برنامه های مبتذل و هدفدار که سعی در فروپاشی اخلاق در جامعه دارند، معطوف نمی شد.

۱۳۹۲/۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
رهگذر
0
0
۱۳۹۲/۱/۵
در جواب عابر بايد گفت كلا دنيا سياسي شده و هر كس كمي فكر كنه مي فهمه واقعا همه اين حرفها درسته البته بايد بگم من خودم از تماشاچيان اكادمي بودم و بعد از چند سال تازه فهميدم واقعا اونور اب چطور دارن خودشون رو به اب و اتيش ميزنند تا ايران عزيز اسلاميمون رو بهم بزنند تا خودشون بتونند وارد كشوربشن. ولي كور خوندن.
عابر
0
0
۱۳۹۲/۱/۴
شماهمه چي رو سياسي ببينين
امين
0
0
۱۳۹۲/۱/۴
سلام لطفا در دادن خبر يه خورده دقت كنيد اون قسمت از خبر كه (نوشتيد صحبت هاي ارميا...) صحبتهاي هواداران ارمياست نه خود ارميا لطفا دقت كنيد.
پويان
0
0
۱۳۹۲/۱/۴
لعنت الله عليه اجمعين...
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...