نسخه چاپی

احتمال كاندیداتوری مبارك در انتخابات مصر!

انتخابات ریاست جمهوری مصر قرار است، 25 می آینده در مصر برگزار شود و جابر در این‌باره تاكید كرد كه اخبار منتشره در این‌باره كاملا درست بوده و طی روزهای آینده در این‌باره اقدام خواهد شد.

یکی از هواداران حسنی مبارک، رئیس جمهور مخلوع مصر از تلاش طرفداران وی جهت نام نویسی وی در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار فارس در قاهره، "مهند جابر"، یکی از هواداران حسنی مبارک که بر خود نام "فرزندان مبارک" را گذاشته‌اند، اعلام کرد که قصد دارند طی روزهای آینده نامزدی مبارک، رئیس جمهور مخلوع مصر در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را اعلام کنند.

انتخابات ریاست جمهوری مصر قرار است، 25 می آینده در مصر برگزار شود و جابر در این‌باره تاکید کرد که اخبار منتشره در این‌باره کاملا درست بوده و طی روزهای آینده در این‌باره اقدام خواهد شد.

جابر در ادامه افزود: در اولین اقدام از این نوع شهروندی به نام "یسری عبد الرزاق عبد الروف السید" که یک وکیل مصری است،‌ اعلام کرده است که به عنوان وکیل مبارک اقدام و از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری مصر شرکت کند.

وی گفت: طرفداران مبارک قصد دارند، هزینه تبلیغات انتخاباتی مبارک اعم از چاپ پوستر و نصب آنها را برعهده بگیرند و در اولین اقدام تلاش داریم 30 هزار امضا برای نامزدی حسنی مبارک جمع‌آوری کنند و آن را به کمیته عالی انتخابات به عنوان اولین شرط نام نویسی نامزدها ارائه دهند.

جابر در ادامه افزود: فرزندان مبارک هم اکنون بیش از یک سال است که به هر طریق ممکن از حسنی مبارک دفاع کنند، اگرچه در این راه با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

در این راستا فرزندان مبارک با انتشار بیانیه‌هایی و پخش کردن آنها میان شهروندان مصری آنها را به دادن رای به رئیس جمهور مخلوع مصر تشویق و ترغیب کنند.

این سخنان در حالی ایراد می‌شود که "فرید الدیب"، وکیل حسنی مبارک چند وقت پیش از نامزدی رئیس جمهور مخلوع مصر در انتخابات ریاست جمهوری مصر نیز سخن گفته بود.

این درحالی است که "فاروق سلطان"، رئیس کمیته دریافت تقاضا برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که تاکنون درخواستی مبنی بر ثبت نام مبارک در نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مصر دریافت نکرده است.

۱۳۹۱/۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...