نسخه چاپی

سرمربی سایپا سر از تیم ملی درآورد

رئیس فدراسیون والیبال فرهاد نفرزاده را به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان معرفی كرد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از جلسه روز یکشنبه محمدرضا داورزنی با فرهاد نفرزاده، صبح امروز دوشنبه رئیس فدراسیون والیبال فرهاد نفرزاده را به عنوان سرمربیگری تیم ملی جوانان معرفی کرد.

فرهاد نفرزاده که دارای مدرک مربیگری سطح سه بین المللی از برزیل است و تجربه حضور در میادین جهانی و آسیایی مختلفی را به عنوان سرپرست، مربی و پزشک در تیم های ملی جوانان و نوجوانان را دارد و با این تیم ها افتخاراتی چون قهرمانی نوجوانان جهان در مکزیک و چندین قهرمانی و نایب قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا را کسب کرده، با تیم منتخب نیروهای مسلح در المپیک سیزم در سال 1389 به عنوان سرمربی به مقام چهارم رسیده است. از سال 1379 تا 1391 در لیگ برتر والیبال ایران حضور مستمر داشته که در لیگ 89 و 90 به عنوان سرمربی با تیم والیبال سایپا البرز به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

نفرزاده از سوی محمدرضا داورزنی ماموریت پیدا کرد، پس از بررسی های لازم ظرف 10 روز آینده برنامه ها و اسامی کادر فنی تیم ملی جوانان را ارائه کند. در پایان جلسه روز یکشنبه، داورزنی، نفرزاده و ولاسکو نشستی سه جانبه با هم داشتند که به تشریح برنامه های آینده و انجام هماهنگی های لازم پرداختند.

۱۳۹۱/۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...