نسخه چاپی

انتقاد نكونام از كویتی‌ها

كاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با ابراز تاسف در خصوص وضعیت ناهموار زمین چمن محل برگزاری دیدار با كویت، گفت: این زمین تاثیر بدی روی عملكرد بازیكنان تیم ملی خواهد داشت، اما همه ما با انگیزه و آمادگی كامل به زمین مسابقه خواهیم آمد.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران برابر کویت در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا 2015 - استرالیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بسيار خوشحالم که به کويت آمده‌ايم و اين نخستین مرتبه‌ای نيست که مقابل کويت بازی می‌کنم.

وی افزود: از بازیکنان کویت و نحوه کار تيمی آنها به خوبی آگاه هستيم و بازی آنها را آنالیز کرده‌ايم. در این مدت تمرینات خوبی را در کنار سایر بازیکنان در خصوص اين بازی انجام داده‌ايم و اميدوارم بتوانيم خواسته‌های کادر فنی را در زمین مسابقه انجام دهيم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه چمن بد ورزشگاه الکويت تاثیر بدی عملکرد بازی بازیکنان تیم ملی خواهد داشت، اما همه ما با انگيزه و آمادگی کامل به زمین مسابقه خواهيم آمد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که در مورد تيم‌های قبلی وی و استقلال و سپاهان و نتايج آنها در ليگ قهرمانان آسیا بدست آمده بود، تصریح کرد: بازی ملی برای همه ما متفاوت است و البته من با نظر شما موافق نيستم و تيم استقلال توانست بازی با العين را با پيروزی به پايان ببرد.

نکونام همچنین گفت: سپاهان هم در بازی اول خود در فولادشهر با اقتدار حریف خود را شکست داد و ذهنیت ما در مورد بازی با کويت مانند بازی با لبنان است و با همان انگيزه به اينجا آمده‌ايم.

۱۳۹۲/۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...