نسخه چاپی

مذاكره با آمریكا منوط به رفع تحریم‌ها و فشارهاست

عکس خبري -مذاکره با آمريکا منوط به رفع تحريم‌ها و فشارهاست

رئیس كمیسیون اصل 90 مجلس گفت: آمریكا برای برقراری مذاكره با ایران باید دست از دشمنی‌های خود علیه نظام بردارد در غیر این صورت طرح این مسئله فریبی بیش نیست.

به گزارش نما، محمدعلی پورمختار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوع مذاکره با آمریکا اظهار داشت: آمریکا برای برقراری مذاکره با ایران باید دست از دشمنی‌های خود علیه نظام بردارد در غیر این صورت طرح این مسئله فریبی بیش نیست.

وی گفت:‌ برداشتن تحریم‌ها، از بین بردن توطئه‌ها و فشارها علیه ایران از دیگر موضوعاتی است که باید آمریکا برای برقراری ارتباط با ایران در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: وجود تهدید و اعمال فشار از یک سو و طرح مسئله مذاکره از سوی دیگر شرایط نابرابری است که نمی‌توان به آن اتکا کرد و هیچ منطق سیاسی حکم به این قضیه نمی‌کند.

وی با اشاره به استقلال ایران اسلامی تأکید کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه زیر بار تحمیل و زورگویی‌ها نمی‌رود.

پورمختار با بیان اینکه فرمایشات رهبر انقلاب باید فصل‌الخطاب همه موضع‌گیری‌ها باشد، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با اشرافیت بر مسائل داخلی و خارجی موضوعی را طرح می‌کنند و به همین منظور باید سخنان ایشان را با جان و دل پذیرا شد.

۱۳۹۲/۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...