نسخه چاپی

مبارزی كه اسرائیل را به بن‌بست رسانده+عكس

سامر العیساوی علی‌رغم وضعیت جسمانی وخیم و احتمال بالای فوت ناشی از كاهش قند خون و افت ضربان به اعتصاب غذای خود ادامه می‌دهد.

به گزارش نما، فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین نوشت: منابع پزشکی آخرین وضعیت سلامت سامر العیساوی، مبارز فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی را که بیش از 247 روز را در اعتصاب غذا سپری کرده است، وخیم و بسیار خطرناک اعلام کرده‌اند.

جمعیت زندانیان فلسطینی دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به هشدارهای منابع پزشکی بیمارستان کاپلان اسرائیل از سلامت العیساوی، وضعیت وی بحرانی است و هر آن امکان دارد وی جانش را از دست بدهد.




13920107000071_PhotoL.jpg


 در این بیانیه آمده است ضربان قلب این مبارز فلسطینی به 28 بار در دقیقه رسیده و میزان قند خون وی به 65 کاهش یافته است. العیساوی همچنین به‌شدت دچار مشکلات تنفسی شده و به امراض مختلف مبتلا گشته است.

این در حالی است که پزشکان بارها نسبت به فوت ناگهانی العیساوی هشدار داده و خواستار پایان یافتن اعتصاب غذای وی شده‌اند.

سامر العیساوی که از جمله اسرای مبادله‌شده با گیلعاد شالیت، سرباز اسرائیلی است از 247 روز پیش در اعتراض به دستگیری مجدد و بازداشت بدون محاکمه و براساس ادعای اسناد محرمانه در اختیار رژیم صهیونیستی، اعتصاب غذا کرده و بارها تحت فشار صهیونیست‌ها برای خاتمه اعتصاب شده است.


13920107000072_PhotoL.jpg


 العیساوی با ارسال پیامی از طریق وکیل خود اعلام کرده است هدف او از اعتصاب غذا صرفاً آزادی شخصی نیست بلکه پایان اشغال‌گری رژیم صهیونیستی است و اعتصاب غذا را تا محقق شدن همه خواسته‌های خود ادامه خواهد داد.

وی در آخرین پیام خود خاطرنشان کرده است رژیم صهیونیستی را برای تسلیم شدن در برابر شکست اعتصاب غذا در بن‌بست قرار داده است.

۱۳۹۲/۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...