نسخه چاپی

مشكل ما با آمریكا اعتقادی است

عکس خبري -مشکل ما با آمريکا اعتقادي است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مشكل امروز كشور با آمریكا در مباحث اعتقادی است و ملت ایران با تمام قدرت همراه با رهبری در مقابل این توطئه‌ها ایستاده‌اند.

به گزارش نمابه نقل از فارس ، حجت الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در ویژه برنامه آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر بن موسی الکاظم (ع) شهر طرقبه اظهار کرد: آمریکا به دنبال حذف اسلام از ایران است و به خوبی می‌داند تا روزی که در این کشور دین در رأس امور حکومت قرار دارد نمی‌تواند نقشه‌های شوم خود را عملی کند.

سعیدی با اشاره به برخی از ویژگی‌های حضرت فاطمه (س) گفت: همیشه قدرت طلبان در برابر حق ایستاده‌اند و در مقابل آنان افرادی خود را فدای حق کرده‌اند که در این بین می‌توان حضرت زهرا (س) را پرچمدار بزرگ جهاد سیاسی دانست.

نماینده ولی‏ فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) در تمامی سختی‌ها کنار علی (ع) ماند و هیچ گاه رهبر خود را تنها نگذاشت.

وی با اشاره به حوادث تلخ بعد از رحلت پیامبر (ص) اظهار کرد: روزهای پس از رحلت پیامبر اسلام بسیار سخت‌تر از سال‌های قبل از رحلت پیامبر (ص) برای حضرت زهرا (س) بود.

سعیدی با اشاره به ضرورت تشخیص صحیح توسط خواص هر جامعه در زمان خود گفت: در دورانی که تشخیص برای یاران پیامبر نیز دشوار شده بود و برخی از یاران نزدیک ایشان دچار انحراف شده بودند حضرت فاطمه (س) با دفاع از اعتقادات خود تا پای جان از رهبر خود دفاع کرد. حضرت زهرا (س) با دو روش مخفی و علنی از حق دفاع کردند.

نماینده ولی‏ فقیه در سپاه ادامه داد: زندگی مسئولان کشور باید همانند تمامی اولیا و انبیا در حد پایین و متوسط جامعه باشد و اگر با اشرافیت و تجملات زندگی خود را آراسته‌اند بدانند جایگاهی در بین مردم به دست نمی‌آورند.

سعیدی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز بارها به این موضوع اشاره داشته‌اند که مسئولان باید در حد متوسط جامعه زندگی کنند.

نماینده ولی‏ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: در طول 34 سال از انقلاب شاهد حوادث زیادی بوده‌ایم که باید با مشاهده رفتار خواص در تمامی دوران آنها را بشناسیم و ولایتمداری آنها را فصلی و زمانی بررسی نکنیم.

وی افزود: معیارهای ما مشخص است و وقتی ملاک ما ولی خداست باید همیشه پیرو او باشیم و پشت سر او حرکت کنیم.

سعیدی با بیان اینکه در طول 34 سال گذشته چه کسانی امام و رهبری را همراهی کرده و در این راه گام برداشته‌اند، اظهار کرد: مردم ما با هوشیاری در تمامی صحنه‌ها از انقلاب دفاع کرده‌اند و افرادی که از این مسیر جدا شده‌اند بازماندگان از مسیر انقلاب هستند.

۱۳۹۲/۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...