نسخه چاپی

گزارش تمرین امروز پرسپولیس

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور ملی‌پوشان و در غیاب ماهینی برگزار شد.تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از یك روز استراحت از ساعت 17 امروز در ورزشگاه خیریه عمل دنبال شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در اين تمرين بازيکنان ابتدا بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس به مرور کارهاي تاکتيکي پرداختند.

*در تمرين امروز جلال حسيني و مهرداد پولادي که در تيم ملي بزرگسالان بودند به همراه خانزاده و عابدزاده که در تيم ملي اميد بودند در جمع قرمزپوشان حضور پيدا کردند. البته اين بازيکنان با دستور گل‌محمدي به ريکاوري پرداختند تا خستگي آنها ناشي از همراهي تيم ملي برطرف شود.

*حسين ماهيني تنها ملي‌پوش غايب تمرين امروز بود که با اجازه کادر فني قرار است از فردا پرسپوليسي‌ها را همراهي کند.

*رضا حقيقي نيز پس از چند روز غيبت و سفر به مشهد مقدس در تمرين امروز پرسپوليس حضور پيدا کرد و زير نظر کادر پزشکي تمرينات خود را دنبال کرد. حقيقي تا بعد از بازي با پيکان بايد فيزيوتراپي و تمرينات اختصاصي داشته باشد.

*شيريني سرپرست پرسپوليس نيز امروز در جلسه‌اي با ملي‌پوشان به آنها خسته ‌نباشيد گفت و دقايقي با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

*علي کريمي که با اعلام دکتر کيهاني رسماً اعلام شد که رباط پاي او جوش خورده است در تمرين امروز در کنار ساير بازيکنان حضور و با آنها به تمرين پرداخت. گفتني است کريمي براي بازي پرسپوليس مقابل داماش مشکلي ندارد و فقط اعلام شده بايد در شرايط بدني ايده‌آل قرار گيرد.

*در هنگام فوتبال تمرين نيز علي کريمي و مهدي مهدوي کيا به ميدان رفتند. پاس‌هاي زيباي کريمي و گل‌زني رضايي، انصاري‌فرد و قاضي باعث شد تا بارها اين بازيکنان مورد تشويق قرار گيرند. کادر فني نيز بابت هماهنگي اين مهاجمان و کارهاي ترکيبي آنها بسيار راضي و خرسند بود.

*با اعلام حميد عباسي مدير رسانه‌اي پرسپوليس که امروز سال 92 را به خبرنگاران تبريک گفت تمرينات پرسپوليس فردا جمعه و شنبه يعني 48 ساعت قبل از ديدار مقابل پيکان پشت درهاي بسته برگزار مي‌شود.

*تغييرات مکرر گل‌محمدي در فوتبال تمريني نمايان بود و به احتمال فراوان پرسپوليس در ديدار مقابل پيکان با چهره‌اي جديد به ميدان خواهد رفت.

۱۳۹۲/۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...