نسخه چاپی

محبوبیت احمدی نژاد بین بدحجاب ها از نظر فاطمه رجبی

فاطمه رجبی در مصاحبه ای با سایت روزنامه دولت، از اینكه سه سال با او و خانواده اش همسایه بوده است، خبر داد.

فاطمه رجبی در مصاحبه ای با سایت روزنامه دولت، از اینکه سه سال با او و خانواده اش همسایه بوده است، خبر داد.

وی در بخشهایی از اظهاراتش گفت:

*محبوبیتی که اقای احمدی نژاد به حق در میان مردم از هر قشری پیدا کرده است، از مومن ترین آدمها هست تا آدمهایی که- ظاهرا من فاسدترین را نمی گویم چون بعید می دانم که فاسدها دور اقای احمدی نژاد جمع شده باشند- ضعف رفتاری در دین دارند

*با این محبوبیتی که ایشان دارد و اعتمادی که مردم به حرفهایش دارند اگر ایشان بگوید مردم از شما می خواهم یک مقدار حجاب را در جامعه رعایت کنید مردم هم حتما به ایشان اعتماد کرده و به درخواست رییس جمهورشان جامه عمل می پوشانند.

*من مطمئنم که در این صورت مواجه می شویم با قشری که فقط به خاطر مخالفت با نظام ولایی و احمدی نژادکه حامی این نظام است آمده اند به صحنه. این حداقل خواسته ما از اقای احمدی نژاد است و فکر می کنم کارامد باشد.

* ما سه سال و نیم باهم همسایه بودیم. واقعا ارتباطی که من با دختر و خانم ایشان داشتم بچه هایشان را میدیدم خاطراتی که در یک سخنرانی می گفتم برای مردم خیلی عجیب بود که مگر می شود بعد از سی سال از جمهوری اسلامی که مردم به همه ان مسائل عادت کرده بودند یک رییس جمهوری انقدر ساده و با صداقت و شفاف عمل کند خانواده اش این جوری باشد به همین راحتی یعنی همانی که بیرون هستند داخل خانه هم باشند همانی که من با او ارتباط دارم همانی باشد که مردم می بینند اینها تاثیر دارد ولی بازهم فکر نمیکنم که ما در قبال کارهای دیگر از مسله فرهنگ اسلامی کوتاه بیاییم.

* آقای احمدی نژاد قطعا اطلاع دارد که چه کسانی با اهداف و اغراض سیاسی صرف مدافع حجاب شده اندو مثلا معضل بد حجابی بعد از این همه سال برایشان مشخص شده و از خواب بیدار شده اند اما این که گسترش بدحجابی بیش از پیش شده این هم به دلیل مسائل سیاسی است .یعنی همان حامیان فتنه گران به این وسیله می خواهند نشان دهند که ای مومنین ببینید این هم احمدی نژادی که شما به او اطمینان کردید. یعنی همان کسی که خودش عامل بد حجابی بوده است می خواهد این پیام را بفرستد که ببینید فساد بیشتر شده است آن خواصی که نه به دزدی ها نه به ناهنجاری ها و نسبت به ناهنجاری ها هیچ کدام واکنش نشان نمی دهند اینجا می آیند و مدام واکنش نشان می دهند حتی بعضی هایشان علیه رییس جمهور تحریک می کنند یا یکجوری حزب الله را تحریک می کنند. اینها هست و اینها واقعیت هایی است که نمی شود از آن چشم پوشید و خطر چندگانگی ملت را دارد نه فقط دو گانگی همه به جان هم بیفتیم که خود یک طیف به چند شقه تقسیم بشود اینها هدفمند است که من بازهم می گویم راس فتنه همه این برنامه ها را طراحی می کند یعنی ان کسی هم که به عنوان مدافع احمدی نژاد الان دارد اختلاف افکنی می کند اوهم با ماموریت از طرف راس فتنه است که دارد این کارها را انجام می دهد.

(خبر آنلاین:غلطهای ویرایشی در متن بالا، عینا در متن مصاحبه انجام شده توسط سایت روزنامه ایران، وجود دارد)

۱۳۹۱/۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...