نسخه چاپی

نشست 4روزه جبهه پایداری در مشهد

عکس خبري -نشست 4روزه جبهه پايداري در مشهد

عضو شورای مركزی جبهه پایداری با بیان اینكه نشست تخصصی این جبهه از فردا به مدت ۴ روز در مشهد مقدس برای نهایی كردن برنامه دولت یازدهم برگزار می‌شود، از ارائه این برنامه به آیت الله مصباح در دیدار ۱۴ فروردین خبر داد.

به گزارش نما محمد سلیمانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه نشست تخصصی جبهه پایداری برای برنامه دولت یازدهم از فردا به مدت 4 روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این نشست از همه متخصصان حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و اجتماعی و همچنین برخی نمایندگان مجلس، وزرای سابق، معاونین وزرا و عناصر فرهنگی فعال دعوت شده است.

وی از نهایی شدن برنامه دولت یازدهم جبهه پایداری تا آخر فروردین ماه خبر داد و گفت: نتیجه این نشست در روز 14 فروردین خدمت آیت الله مصباح ارائه می‌شود.

سلیمانی با اشاره به رئوس بخش‌های مختلف این برنامه به تشریح جزئیات بخش کشاورزی پرداخت و تصریح کرد: برنامه کشاورزی نهایی شده و محور کار در این بخش افزایش درآمد کشاورزان است و برای مسائل اصلی این حوزه نیز از جمله کمک به کشاورزان و مدیریت بازار برای محصولات کشاورزی راهکارهایی ارائه و درباره به‌کارگیری متخصصان بخش کشاورزی نیز تدابیری اندیشیده‌ شده است.

مسئول بخش تدوین حوزه صنعت جبهه پایداری با اشاره به طراحی 19 محور اصلی برای بخش صنعت خاطر نشان کرد: محور اصلی رونق دادن به تولید صنعتی است و این برنامه توجه ویژه‌ای به بهره برداری از ابتکارات و ابداعات دارد و توجه به ثروت، علم، فن آوری، اخلاق، عزت و استقلال را نیز در دل خود جای داده است و برای رسیدن به این اهداف 35 راهکار پیش بینی شده است.

وی به لزوم مدیریت نقدینگی و هدایت اقتصاد به سمت امور تولیدی اشاره کرد و درباره حوزه اقتصاد کلان گفت: در این برنامه تاکید شده که دولت یازدهم باید در جهت کاهش نابرابری‌های اقتصادی و حذف فقر در جامعه گام بردارد که درباره اشتغال، کاهش نرخ تورم،‌ بیکاری و همچنین تحولات بانکی و افزایش قدرت پول ملی 13 راهبرد اصلی مطرح شده است و برنامه اقتصادی جبهه در این نشست به جمع بندی خواهد رسید.

سلیمانی از نهایی شدن بخش صنعتی، کشاورزی و بهداشت خبر داد و تصریح کرد: بخش اجتماعی این برنامه مراحل خوبی را طی می‌کند و امیدواریم در این نشست پرونده‌اش بسته شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه برنامه دولت یازدهم سرفصل‌های دیگری نیز دارد که در این نشست فرصت بررسی‌ همه آنها نخواهد بود از آماده شدن نسبی برنامه بخش فرهنگی و آموزشی خبر داد.

وی گفتمان جبهه پایداری را مقدمات برنامه دولت یازدهم پایداری دانست و تاکید کرد که شعارهای اصلی جبهه در برنامه دولت یازدهم گنجانده خواهد شد.

۱۳۹۲/۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...