نسخه چاپی

حضور فتح‌الله‌زاده دریادواره شهدای یك روستا

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در یادواره سرداران و 15 شهید روستای زایرعباسی از توابع استان بوشهر شركت كرد.

به گزارش نما، علی فتح‌الله‌زاده با اشاره به اهداف حضورش در یادواره سرداران و 15 شهید روستای زایرعباسی گفت: با توجه به اینکه این جام به نام شهدا برگزار می‌شود و ما در همه حال مدیون خون شهدای عزیز هستیم احساس وظیفه کردم در فینال این مسابقات شرکت کنم و این سعادت را نیز پیدا کردم که از نزدیک خدمت یکی از خانواده‌های شهید این روستا برسم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران افزود: همین که به عنوان یک عضو کوچک فوتبال افتخار شرکت در این مسابقات را پیدا کرده‌ام را نوعی عبادت می‌دانم چون هرچه داریم از شهداست و این کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

وی در ارتباط با کیفیت بازیکنان تیم‌های درازی و چارک که بازی فینال را در این روستا برگزار کردند، خاطرنشان کرد: بازیکنان از لحاظ فیزیکی و بدنی در سطح خوبی هستند و درک فوتبالشان هم خوب است اما برای لیگ یک مناسب هستند.

فتح‌الله‌زاده افزود: اگر یکی دو سال روی این بازیکنان کار شود می‌توانند در لیگ برتر نیز بازی کنند.

بیستمین یادواره شهدای زایرعباسی شهرستان دشتی استان بوشهر که با حضورمدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران آغازشده بود با قهرمانی تیم فوتبال کشاورز چارک و با حضور مدیرعامل باشگاه استقلال تهران خاتمه یافت.

به گزارش فارس، بیستمین دوره از بازی‌های فرهنگی ورزشی سرداران و 15 شهید روستای زایرعباسی دشتی استان بوشهر با حضور 12 تیم از روستاهای دشتی و تنگستان و در چهارگروه سه تیمی برگزار شد که دو تیم فوتبال کشاورز چارک و تیم فوتبال شاهین درازی هر دو از شهرستان دشتی در بازی پایانی به هم رسیدند و در پایان تیم کشاورز روستای چارک در ضربات پنالتی شاهین دارزی را شکست داد تا پرونده این دوره از مسابقات نیز بسته شود.

۱۳۹۲/۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...