نسخه چاپی

تبلیغ انتخاباتی مشایی، دور اروپا+عكس

ستاد انتخاباتی اسنفدیار رحیم مشایی كاندیدای دولت، در تازه ترین روش تبلیغاتی دست به دامن یك دونده ی مشهور ایرانی شد!

به گزارش نما به نقل از انتخاب، حسین فاضلی دونده پیشکسوت ایرانی که اتفاقاً همشهری مشایی نیز است، روز گذشته موفق شد در تور اروپایی دوهای نیمه استقامت و استقامت، عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.



277045_620.jpg


وی در این دور از مسابقات، با پیراهنی دوید که تصویر اسفندیار رحیم مشایی بر روی آن "سنجاق" شده است!

این ورزشکار که حامی مشایی در اروپاست، قرار است دو هفته دیگر در مادرید اسپانیا نیز بدود.

نکته ی عجیب و درعین حال جالب این است که این ورزشکار، چندی پیش ضمن عدم رسیدگی به مسئولان به وضعیت قهرمانان، گلایه کرده بود که حتی «یک وجب خاک» در زادگاهش ندارد. او با بیان این که «تاکنون 400 مدال به وزن 12 کیلو اندوخته ام و همه این مدال ها را با خون دل تمرین و ریاضت فراوان بدست آورده ام، مدعی شده است: در مسابقات جهانی با پرچم مقدس کشور و پیراهنی که مزین به تمثال مقام معظم رهبری است می دوم!

ستاد مشایی، زیر نظر برخی مقامات ارشد دولتی

شنیده های خبرنگار «انتخاب» حکایت از آن دارد که ستاد انتخاباتی مشایی زیر نظر برخی مقامات ارشد دولت، فعالیت گسترده ای را آغاز کرده اند که درخواست «استفاده از تصویر مشایی بر روی پیراهن یک دونده» موردی ساده و کم هزینه در برابر فعالیت های اصلی این ستاد است.

این تحرکات انتخاباتی رحیم مشایی و دولت، در حالی آغاز شده که وی همواره در پاسخ به سئوال خبرنگاران در مورد «آغاز فعالیت های انتخاباتی»، می گوید «اصلاً رقابت انتخاباتی چی هست؟!»

همچنین محمود احمدی نژاد نیز با تصور محبوبیت دولت دهم، در سخنرانی های عمومی خود به کرات از شعار «زنده باد بهار» استفاده می کند. او گفته که «بهار می آید، مشایی هم بهاریست»

۱۳۹۲/۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...