نسخه چاپی

اثری دیده نشده از سهراب سپهری رونمایی می‌شود

موزه هنر امام علی(ع) با هدف ترویج آیین‌های سرور و شادمانی ملی و دینی و همچنین در استقبال از بهار طبیعت، بخشی از گنجینه خود را به نمایش درآورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، موزه هنر امام علی(ع) با هدف ترویج آیین‌های سرور و شادمانی ملی و دینی و همچنین در استقبال از بهار طبیعت، بخشی از گنجینه خود را که شامل آثاری از پیشگامان هنر معاصر ایران و با فضای طبیعت همراه است را به نمایش درآورده است.

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی همچون: محمود جوادی‌پور، حسین زنده رودی، زنده یاد دکتر جواد حمیدی، پرویز کلانتری، علی اکبر صادقی، یعقوب عمامه پیچ، محمد ابراهیم جعفری، فریده لاشایی و... در طبقه فوقانی موزه به نمایش درآمده است و در طبقه میانی موزه نیز آثار خوشنویسی از اساتید معاصر ایران با موضوع نوروز و طبیعت، در گرایش‌های مختلف خوشنویسی و خط نقاشی ارایه شده است.

در طبقه همکف موزه نیز آثار نقاشی با موضوع آیین‌های سرور و شادمانی ملی- دینی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است. این نمایشگاه روز یکشنبه 6 فروردین ماه 1391 آغاز و تا 20 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

در طول زمان برگزاری نمایشگاه از یک اثر نقاشی از سهراب سپهری که تاکنون در موزه به نمایش در نیامده است، رونمایی خواهد شد.

موزه در ایام نوروز هر روز به جز ایام تعطیل از ساعت 9 تا 18 پذیرای هنرمندان و هنردوستان خواهد بود.علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در برنامه‌ها می‌توانند به موزه هنرامام علی(ع) واقع در خیابان ولیعصر(عج)، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره 35 مراجعه کنند.

۱۳۹۱/۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...