نسخه چاپی

وهابیت به نمایندگی از استكبار شیعه‌كشی می‌كند

عکس خبري -وهابيت به نمايندگي از استکبار شيعه‌کشي مي‌کند

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به كشتار شیعیان پاكستان از سوی گروه‌های افراطی و سلفی، گفت: وهابیت به نمایندگی از استكبار شیعه‌كشی می‌كند.

به گزارش نما، سید‌ مرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری خانه ملت، تعرض به شیعیان پاکستان در سال گذشته را محکوم کرد و توضیح داد: در جریان موج جدید شیعه‌کشی‌هایی که در کشور پاکستان به راه افتاد اساساً به راحتی می‌توان رد پای جریانی را که از وهابیت نشات می‌گیرد رصد کرد.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق اسناد موجود از بزرگان اهل سنت شیعیان برادران دینی یکدیگر محسوب می شوند، تصریح کرد: در کتب معتبر اهل سنت چنین آمده که تکفیر فردی که شهادتین را گفته خود مصداق بارز کفر ورزیدن است از این رو هیچ مسلمان واقعی حق ندارد مسلمان دیگری را متهم به کفر کند.

حسینی با اشاره به کافر خوانده شدن شیعیان از سوی وهابیت، افزود: وهابیون که منبع تغذیه فکری آنها استکبار جهانی است از ابزار دین استفاده و شیعیان را متهم به کفر کرده و از این رو جواز کشتار مسلمانان را صادر می‌کنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی که به رهبری امام خمینی (ره) توانست منادی یک بیداری اسلامی در جهان شود از آموزه‌های شیعی سرچشمه گرفته بود از این رو وهابیون قصد دارند تا با سرکوب این اندیشه انقلابی مانع سرایت آن در میان ملت‌های خود شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، تصریح کرد: هر خونی که از شیعیان ریخته شود موجبات بیداری بیشتری در میان مسلمانان خواهد شد از این رو توطئه تفرقه‌افکنی و تزتزل در میان مسلمانان با حربه شیعه‌کشی مطمئناً باطل و ناکام خواهد شد.

۱۳۹۲/۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...