نسخه چاپی

درگیری خونین پلیس با اراذل‌ و‌‌‌‌‌‌ اوباش مست+عكس

رییس كلانتری144 جوادیه تهرانپارس گفت: در پی درگیری ماموران انتظامی فاتب با اراذل اوباش مست یك نفر از اخلال گران جامعه با تیرهای پلیس روانه بیمارستان شدند.

به گزارش نما سرهنگ علي اصغر صفي خاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران واحد گشت خودرويي در حين تردد در محدوده خيابان احسان به سه نفر جوان که به طور نامتعارفي در حال پرسه زدن بودند مشکوک شدند.
رييس کلانتري144 جواديه تهرانپارس در ادامه اظهار داشت: در اين خصوص ماموران واحد گشت جهت بررسي موضوع به جوانان نزديک شده که ناگهان متهمان اقدام به فرار کرده به وسط خيابان دويدند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه اذعان داشت: ماموران زبده جهت دستگيري متهمان خطرناک پس از 3 مرتبه فرمان ايست، اقدام به شليک 3 تير هوايي شدند که اين عمل موجب شد يکي از اراذل اوباش خود را در وسط خيابان به زمين بياندازد.

959528_504.jpg


وي ادامه داد: به دنبال اين موضوع يکي از اخلال‌گران با درآوردن چاقو جهت فرار از دستان پليس جلوي يک موتور سيکلت سوار در حال حرکات را گرفت و ضربه رساندن به آن قصد گرفتن موتور سيکلتش را داشت که بلافاصله ماموران انتظامي خود را به درگيري مي‌رساند.
سرهنگ علي اصغر صفي خاني افزود: در حين درگيري فيزيکي مامور و متهم چاقو به دست، مامور ديگر انتظامي به دليل حساسيت موضوع اقدام به شليک چند تير جنگي کرده که دو تير به پاي متهم و ديگري به بازوي فرد مذکور برخورد مي‌کند و زمين گير مي‌شود.
رييس کلانتري144 جواديه تهرانپارس در پايان خاطر نشان کرد: در نهايت تمامي متهمان دستگير و در بررسي از آنان مشخص گرديد که که همگي مست بوده واز اراذل اوباش به نام منطقه هستند.

۱۳۹۲/۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...