نسخه چاپی

ماهیت شكنجه گر نقابدار

یكی از افرادی كه به تازگی از زندانهای رژیم بحرین جان سالم به در برده است اظهارات تكان دهنده ای درباره شكنجه انقلابیون بیان كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، "ناصر الرس" گفت : من 31 روز در زندان انفرادی رژیم آل خلیفه بودم و در این مدت صدای زندانیان در حال شکنجه را می شنیدم.

وی افزود: شکنجه معترضان به اندازه ای شدید بود که زندانی آرزوی مرگ می کرد، احساس می کردیم که جان از بدنمان خارج شده است.

الرس بیان کرد: در مقابل چشمان من "کریم فخراوی" در اثر شکنجه شدید مزدوران رژیم بحرین جان به جان آفرین تسلیم کرد و قربانی شکنجه شد.

وی اظهار داشت : در تاریخ 20/3/2011 در فرودگاه بین المللی بحرین ربوده شدم و با وجود اینکه من تابعیت کانادایی داشتم اما با من به عنوان مفقود رفتار می شد و در زندان مخفی القلعه نگهداری می شدم.

الرس ذکر کرد: شکنجه گران هیچ رحم و مروتی نداشتند و من سه بار در معرض اعدام قرار گرفتم؛ در وهله نخست فردی موسوم به خادل راشد النعیمی از افسران اطلاعاتی رژیم بحرین اسلحه بر شقیقه ام گذاشت و مرا تهدید به مرگ کرد و پس از آن نیز در معرض شکنجه و تهدید قرار گرفتم.

وی اظهار داشت : من به طور مستقیم با شیخ محمد الحبیب المقداد زندانی سیاسی گفتگو کردم و از وی و نیز میرزا محروس زندانی شنیدم که ناصر بن حمد پسر شاه بحرین، شکنجه گر است.

الرس اعلام کرد: شیخ مقداد تاکید کرد که به چشم خود ناصر بن حمد را هنگامی که نقاب را از چهره اش برداشته است شناخته است.

وی درباره علت آزادی اش گفت : من مشکل قلبی دارم همچنین فشارهای بین المللی با توجه به اینکه من تابعیت کانادایی دارم نیز در این موضوع دخیل بوده است.

الرس اوضاع بازداشت شدگان در زندانهای رژیم آل خلیفه را این گونه توصیف کرد: آنها روحیه و پایداری عالی دارند.

۱۳۹۱/۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...