نسخه چاپی

دولت پاكستان مشرف را ممنوع الخروج كرد

عکس خبري -دولت پاکستان مشرف را ممنوع الخروج کرد

یك روز پس از آنكه دادگاهی در پاكستان طی حكمی پرویز مشرف رئیس جمهور سابق پاكستان را از ترك این كشور منع كرد، دولت پاكستان نیز وی را ممنوع الخروج كرد.

به گزارش نما،واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری شین‌هوا حاکیست، مشرف بعد از بیش از چهار سال تبعید به کشورش بازگشت و با اتهاماتی از جمله ناتوانی دولتش در تامین امنیت بی نظیر بوتو نخست وزیر سابق پاکستان مواجه است. بی نظیر بوتو در یک حمله انتحاری در سال دو هزار و هفت کشته شد.

دادگاهی در کراچی به دنبال درخواست وکلای مشرف با این استدلال که وی در حال فعالیت در عرصه انتخاباتی است، وثیقه حاکم نظامی سابق این کشور را تمدید کرد.

مشرف بدون اجازه دادگاه مجاز نیست این کشور را ترک کند.

رادیو پاکستان نیز گزارش داد وزارت کشور پاکستان روز شنبه با صدور دستوری از مقامات اداره مهاجرت خواست نام مشرف را در فهرست کنترل خروج اتباع این کشور قرار دهند.

دستور مشابهی نیز از سوی وزارت کشور پاکستان به آژانس تحقیقات فدرال که در زمینه مسائل مربوط به امور مهاجرت در فرودگاهها فعالیت می کند، ارسال شده است.

مشرف که در حال حاضر رهبری حزب سیاسی مسلم لیگ پاکستان را بر عهده دارد در رقابتهای انتخاباتی یازدهم ماه مه شرکت خواهد کرد. این حزب خود را برای تصاحب کرسی های مجلس ملی در منطقه چترال در شمال این کشور آماده می کند.

۱۳۹۲/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...