نسخه چاپی

علت اصلی پنالتی نزدن فرهاد مجیدی

قلعه نوعی گفت: به جای صادقی قرار بود فرهاد پنالتی بزند، ولی گفت نمی زنم. روابط عمومی استقلال به منظور حمایت از مجیدی اعلام كرد او كمر درد داشت و نمی توانست پنالتی بزند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اصلاع رسانی شبکه خبر، پس از ناکامی استقلال در ضربات پنالتی مقابل سپاهان، امیر قلعه نوعی در باره چینش پنالتی زنان تیمش و علت پنالتی نزدن فرهاد مجیدی گفت: در پنج پنالتی اول، به جای امیرحسین گفتیم فرهاد مجیدی پنالتی بزند، او گفت نمی‌زنم. پنالتی ششم را هم رحمتی زد که جز پنالتی زن‌های خوب ماست و حمودی هم گفت پنالتی نمی‌زنم. برای ششم و هفتم هم برنامه داشتیم. خدا پدر فرهاد را بیامرزد که گفت پنالتی نمی‌زنم اما در مورد پنالتی‌ها خودتان می دانید ماجرا چیست.

هواداران استقلال که از باخت تیمشان ناراحت بودند پس از مسابقه اعتقاد داشتند اگر مجیدی پنالتی می زد استقلال برنده می شد. ضمن این که عده ای نیز به پنالتی زدن رحمتی اعتراض داستند.

پس از آن که قلعه نوعی گفت مجیدی خودش نخواست پنالتی بزند، این بازیکن در معرض انتقادهای هواداران قرار گرفت و باشگاه استقلال برای دفاع از او اعلام کرد: فرهاد مجیدی در دقایق پایانی بازی با کمر درد به کار ادامه داد.

مدیر روابط عمومی استقلال افزود: مجیدی در دقایق پایانی درد شدیدی از ناحیه کمر داشت و به همین دلیل به سختی و از روی تعصبش به بازی ادامه داد و بنابراین شرایط زدن ضربه پنالتی را نداشت.

پنالتی های استقلال: مجتبی جباری، ساموئل، عباس محمدرضایی، امیر حسین صادقی (بیرون)، جواد نکونام، مهدی رحمتی (بیرون)، فرزاد حاتمی (مهار شد).

پنالتی‌های سپاهان: اروین بلکو، امید ابراهیمی، محمدرضا خلعتبری، احسان حاج صفی، احمد جمشیدیان(مهار شد)، محسن ایران نژاد(مهار شد)و میلان سوشاک.

۱۳۹۲/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...