نسخه چاپی

پیروزی نوبرانه پرسپولیس در سال ۹۲

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدارش در سال ۹۲ پیكان را شكست داد.

به گزارش نما در ادامه هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی و در حضور 12 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف تیم پیکان رفت که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

کیوان وحدانی در دقیقه 58 برای پیکان گلزنی کرد. این بازیکن از غلفت مدافعان پرسپولیس استفاده کرد و با یک ضربه زمینی دروازه سرخپوشان را باز کرد.

کریم انصاری فرد در دقیقه 72 با یک ضربه فنی از داخل محوطه جریمه برای پرسپولیس گلزنی کرد. در دقیقه 78 محمد نوری روی توپ ارسالی از نقطه کرنر با ضربه سر گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

پرسپولیس با این برد 46 امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند و پیکان 24 امتیازی همچنان در رده شانزدهم است و تقریبا باید این تیم را سقوط کرده بدانیم و فقط روی کاغذ شانس بقا در لیگ برتر را دارد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به حمید دیوسالار از پیکان و نیلسون و محمد قاضی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

در اولین دیدار هفته سی و یکم تراکتورسازی 2 بر یک داماش گیلان را شکست داد. سایر دیدارهای این هفته روزهای جمعه و شنبه برگزار می‌شود.

ترکیب تیم پرسپولیس:

نیلسون، علیرضا نورمحمدی، محسن‌ بنگر، محمد خانزاده( از دقیقه 69 علی کریمی)، امیرحسین فشنگچی، میثم نقی‌زاده، محمد نوری، ولادتکو، پروویچ،( از دقیقه 63 هادی نوروزی) محمد قاضی( از دقیقه 89 عادل کلاه کج) و کریم انصاری فرد

سرمربی: یحیی گل‌‌محمدی



ترکیب پیکان:

فابیو کاروالیو، علی میرشفعیان، جلال کاملی مفرد، سید احمد مهدی‌زاده، حمید دیوسالار، محمدرضا طهماسبی( از دقیقه 84 رضا طاهری) ، ایمان مبعلی،( از دقیقه 77 پیمان میری)، داود حقی، حکیم نثاری( از دقیقه 84 میلاد زنیدپور)، وحید حیدریه، کیوان وحدانی

سرمربی: فیروز کریمی

۱۳۹۲/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...