نسخه چاپی

دكتر ولايتي:

تحت تاثیر چند كشور مرتجع ، یك كار نمایشی انجام شد

عکس خبري -تحت تاثير چند کشور مرتجع ، يک کار نمايشي انجام شد

آنچه كه در قطر انجام شد، یك كار نمایشی است، یعنی تحت تأثیر چند كشور مرتجع منطقه یك كار نمایشی صورت گرفت و جایگاه كشور سوریه به معارضان واگذار شد كه خلاف قوانین بین‌المللی است.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و از اعضای ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از مزار شهدای اصحاب رسانه با اشاره به حضور اعضای ائتلاف سه‌گانه در حرم مطهر حضرت امام راحل، گفت: در سالگرد تأسیس نظام جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفتیم به مرقد حضرت امام راحل(ره) مشرف شویم و با حضرت ایشان و شهدای جمهوری اسلامی ایران تجدید عهد و پیمان بکنیم.

وی افزود: ان‌شاءالله ما به عنوان سربازان این ملت و جمهوری اسلامی ایران به آرمان امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی پایبند هستیم.

این عضو ائتلاف سه‌گانه تصریح کرد: به این ترتیب به نوعی هم اعلام همبستگی بین 3 نفر شرکت‌کننده در این ائتلاف در این مکان‌های مقدس بود.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در ادامه سخنان خود در پاسخ به سؤال دیگری درباره ادغام اتحادیه عرب و برخی کشورهای مرتجع منطقه در اعطای نمایندگی‌های سوریه در مجامع و کشورها به معارضان سوری، گفت: آنچه که در قطر انجام شد، یک کار نمایشی است، یعنی تحت تأثیر چند کشور مرتجع منطقه یک کار نمایشی صورت گرفت و جایگاه کشور سوریه به معارضان واگذار شد که خلاف قوانین بین‌المللی است.

وی افزود: در عمل این کار هیچ تاثیری در سرنوشت ملت و دولت سوریه نخواهد داشت. ملت و دولت سوریه نشان داده‌اند در مقابل بیگانگان هیچ دخالتی را نمی‌پذیرند و در مقابل اتحاد برخی کشورهای مرتجع منطقه، صهیونیست‌ها و کشورهای غربی ایستادگی می‌کنند و هر روز ایستادگی آنها جدی‌تر و قوی‌تر می‌شود.

این عضو ائتلاف سه‌گانه ادامه داد: الان زمانی است که کشورهای غربی از دخالت نظامی مأیوس شوند چرا که در طول 2 سال گذشته و از آغاز بحران سوریه هیچگونه پیروزی در این عرصه بدست نیاورده‌اند، امروز نیز دولت سوریه محکم‌تر از هر زمان دیگری سرپاست.

ولایتی گفت: آنچه که دولت سوریه می‌گوید دعوت به مذاکره است و اگر معارضین سوری حرفی برای گفتن دارند در مذاکرات مطرح کنند و سرنوشت ملت سوریه در اختیار مردم این کشور است. البته ملت و دولت سوریه نیز حلقه محکمی در مقابل صهیونیست‌ها در منطقه محسوب می‌شوند و این حرکت‌ها در جهت به تضعیف کشاندن حلقه مقاومت در منطقه مقابل صهیونیست‌هاست.

وی در پایان افزود: قطعا این نوع حرکات مبتذل سیاسی راه به جایی نخواهد برد.

۱۳۹۲/۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...