نسخه چاپی

حضور سرزده احمدی نژاد در اورژانس تهران

رییس‌جمهور همزمان با روز طبیعت با حضور در مركز اطلاعات و ستاد فرماندهی كل اورژانس تهران بزرگ، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مركز، در جریان روند خدمات‌رسانی آن قرار گرفت.

به گزارش نما محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) به صورت سرزده در مرکز و ستاد فرماندهی اطلاعات اورژانس تهران بزرگ حضور یافت و با مسوولان این مرکز گفت‌وگو کرد و در جریان روند خدمات‌ و امدادرسانی‌های صورت گرفته از سوی اورژانس قرار گرفت.

مسوولان مرکز اطلاعات و ستاد فرماندهی کل اورژانس تهران در جریان این بازدید توضیحات و گزارشاتی در خصوص روند امدادرسانی و خدمات به مردم بویژه مسافران نوروزی را به رییس‌جمهور ارائه کردند.

رییس‌جمهور همچنین با برتن کردن لباس مخصوص اورژانس 115 ضمن بازدید از بخش‌های مختلف اورژانس تهران از جمله بخش ارتباطات و منطقه مرکز اورژانس، از نزدیک با کارکنان این مرکز گفت‌وگو کرده و به آنان خداقوت گفت.

مرکز اطلاعات و ستاد فرماندهی کل اورژانس تهران بزرگ دارای 141 پایگاه است، همچنین این مرکز یک پایگاه امداد هوایی با هلی‌کوپترهای مجهز داراست که روزانه به طور متوسط 1500 مأموریت اورژانسی پیش‌بیمارستانی انجام می‌دهند.

۱۳۹۲/۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...