نسخه چاپی

"احمدی نژاد وارد جریان سازی در انتخابات نشود"

توصیه من به احمدی نژاد این است كه وارد جریان سازی در انتخابات نشود وی رئیس جمهور است و مردم از او انتظار دارند كه مشكلات آنها را حل كند این كه عناوینی جدیدی به كار ببریم جریان سازی است و باعث می شود رئیس جمهور از كار اصلی خود باز بماند.

دبیرکل حزب موتلفه در خصوص به کار گیری لفظ بهار برای مشایی عنوان کرد: من تصمیم دارم هیچ صحبتی راجع به مشایی نکنم.

به گزارش نما محمدنبی حبیبی در گفتگو با ایلنا در خصوص تعدد نامزدها در جریان اصولگرایی یادآور شد: راه اساسی و کارساز برای کاهش تعدد نامزدها را در این می دانستیم که تشکل های وابسته به جبهه پیروان نامزد خود را معرفی کنند که پس از این کار از بین نامزدهای معرفی شده سه نفر انتخاب شدند. مسیر ما این است که این نفرات را به ائتلاف بزرگ اصولگرایان معرفی کنیم.

وی افزود: در نهایت ما جامعتین را با انتخاب یک نامزد از میان گزینه های متعدد اصولگرایان فصل الخطاب می دانیم و معتقدیم این امر موجب کاهش تعدد نامزدها خواهد شد.

حبیبی در پاسخ به این سوال که اگر نامزدهای مورد تایید جامعتین از میان سه نامزد جبهه پیروان نباشد جبهه از چه کسی حمایت خواهد کرد، گفت: ما رسما اعلام کرده ایم که تصمیم محوریت جامعتین را می پذیریم ولو این که از نامزد ما حمایت نکنند حمایت ما از نامزدی نهایی است که مورد تایید روحانیت باشد.

دبیرکل حزب موتلفه در خصوص رایزنی نامزدهای احتمالی جبهه پیروان با سایر گروه ها و نامزدها عنوان کرد: هنوز به صورت رسمی جلسه و رایزنی صورت نگرفته است اما مذاکره با ائتلاف های دیگر را مفید می دانیم.

حبیبی همچنین در مورد خبر تشکیل ائتلاف حداکثری اصولگرایان که علاوه بر سه نامزد جبهه پیروان پورمحمدی نیز در آن حضور دارد گفت: من خبر تشکیل این ائتلاف را تایید می کنم حتی غیر از پورمحمدی ممکن است نامزدهای دیگری از جریان اصولگرایی به آن اضافه شود.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین در خصوص به کار گیری شعار زنده باد بهار و لفظ بهار برای مشایی توسط رئیس جمهور عنوان کرد: من تصمیم دارم راجع به مشایی هیچ صحبتی نکنم اما توصیه من به آقای احمدی نژاد این است که وارد جریان سازی در انتخابات نشود وی رئیس جمهور است و مردم از او انتظار دارند که مشکلات آنها را حل کند این که عناوینی جدیدی به کار ببریم جریان سازی است و باعث می شود رئیس جمهور از کار اصلی خود باز بماند.

۱۳۹۲/۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...