نسخه چاپی

انبار دارو طعمه حریق شد

آتش نشانان سه ایستگاه در یك عملیات دو ساعته توانستند آتش‌سوزی انباردارو را در خیابان شادآباد، خیابان 17 شهریور مهار و خاموش كنند.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا ، عباس اصلانی مدیر منطقه 5 عملیات در مورد این حادثه گفت : پس از اطلاع ر‌سانی این آتش‌سوزی در ساعت 10:51 امروز نیروهای عملیاتی ایستگاه 62، 38و87 سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه روانه شدند. درهنگام رسیدن آتش‌نشانان از دو قسمت این انبار به وسعت 3000 مترمربع، دود غلیظی حاصل از سوختن موادشيميايي متصاعد می‌شد که شرایط تنفس را دشوار می‌کرد به نحوی که نیروهای حاضر در محل با استفاده از دستگاه تنفسی وارد انبار شعله ور شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان به دلیل تنگی معبر و پر بودن راهروها از کالای انباشته شده به سختی عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کردند.

اصلانی تاکید کرد: به علت قطع برق، سیستم آبرسانی انبار نیز قابل دسترس نبود به همین منظور با استفاده از چندین خودروی آبرسان آتش‌سوزی ، خاموش كننده دستی و دستگاه‌هاي تنفسي و فن هواده اقدام به تخليه دود انبار کردند.

مدیر عملیات منطقه پنج همچنین گفت: این کارخانه داروسازی بارها مورد بررسی کارشناسان آتش‌نشانی قرار گرفته است اما با توجه به تعطیلی و تردد نداشتن پرسنل کالاها به صورت غیراصولی انبار شده و این حادثه را رقم زد.

وی در مورد علت بروز این آتش‌سوزی اظهار داشت : با خاموش شدن این آتش سوزی، کارشناسان آتش‌نشانی کار بررسی علت و میزان خسارت وارده را شروع کردند که همچنان ادامه دارد.

اصلانی خاطرنشان کرد: در این حادثه يك نفر از آتش‌نشانان و يك نفر از كارگران شركت به علت مصدوميت به مراكز درماني انتقال داده شدند.

۱۳۹۱/۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...